Archív rendezvények -> ROI A SOCIAL MEDIÁBAN - HOGYAN TÉRÜL MEG A KÖZÖSSÉGI MÉDIAMARKETING-BEFEKTETÉS?

ROI A SOCIAL MEDIÁBAN - HOGYAN TÉRÜL MEG A KÖZÖSSÉGI MÉDIAMARKETING-BEFEKTETÉS?
Időpont:2012.11.21.->2012.11.21.
Helyszín: Sofitel Budapest Chain Bridge (1051, Budapest, Széchenyi István tér 2.)
Szervező: HVG Kiadói Zrt.

Elérhetőség:
Cím: 1037 Budapest, Montevideo u. 14.
Web: www.hvg.hu
E-mail cím:

ROI A SOCIAL MEDIÁBAN
HOGYAN TÉRÜL MEG A KÖZÖSSÉGI MÉDIAMARKETING-BEFEKTETÉS?

I. Megtérülés a márkaépítésben
  • Hogyan lehet a social mediában hiteles márkát építeni?
  • Milyen módon tudok a social media eszközeivel egy márkát formálni, fi atalítani? 
  • Miként érdemes kihasználni a szóbeszéd és a megosztás erejét?
Méroszám: a megosztások és a kampányban résztvevok száma

II. Megtérülés a vásárlásösztönzésben
  • Hogyan érvényesítsük a sales szempontokat egy social media-kampány során? 
  • Milyen nehézségekre figyeljünk egy eladásösztönző social media-kampány alatt? 
  • Hogy számoljuk a ROI-t eladásösztönző kampány esetén?
Méroszám: a termékek fogyása,az akcióban, kampányban résztvevok száma.

III. Megtérülés a közösségi hatás növelésében
  • Hogyan tudom a közösségi médiát valóban közösségivé tenni? 
  • Miképpen tudok közösséget formálni a termékem köré, vagy hogyan és kikkel vagyok képes pozitív társadalmi hatást kiváltani az online közösség erejének kihasználásával?
Méroszám: milyen és mekkora hatást tudunk elérni az adott ügyben.

Előadó:

Berényi Konrád

További információ