Archív rendezvények -> Megtérülés az online marketingben

Megtérülés az online marketingben
Időpont:2013.05.08.->2013.05.08.
Helyszín: Larus Étterem és Rendezvényközpont (1124 Budapest, Csörsz utca 18/B)
Szervező: HVG Kiadói Zrt.

Elérhetőség:
Cím: 1037 Budapest, Montevideo u. 14.
Web: www.hvg.hu
E-mail cím:

Célok, eszközök, elméletek, esettanulmányok

A szeminárium támpontokat és ötleteket ad a leghatékonyabb online marketingeszközök kiválasztásához, szem előtt tartva azt, hogy mik a konkrét marketingcélok, és mekkora büdzsé áll rendelkezésre.

  • Megtérülés az online marketingben. Célok és mérések – Mit és mivel tudunk mérni?
  • A márka és a ROI I. - Hogyan lesz kifizetődő a márkaélmény?
  • A márka és a ROI II. - A márkaépítéssel összefüggő média-befektetések megtérülése.
  • ROI a közösségi médiában
  • Teljesítményalapú megoldások, Google Analytics-mérések
  • Egy teljes online marketingfolyamat bevétel- és költségelemzése előre meghatározott célok mentén (esettanulmány)
  • Mit tudunk mérhetővé tenni a jövőben?

Bővebb információ