RENDEZVÉNYEK -> Üzleti rendezvények szervezése

Üzleti rendezvények szervezése
Időpont:2016.06.28.->2016.06.29.
Helyszín: IIR
Szervező: IIR Magyarország

Elérhetőség:
Cím: 1134 Budapest, Rózsafa u. 13. Klapka Irodaház.
Web: www.iir-hungary.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/4597334

Telefax: 1/4597301

Kíváncsi az üzleti rendezvények szervezésének és lebonyolításának minden csínjára-bínjára? Akkor tanuljon olyan szakembertől, aki már hosszú évek óta ezt csinálja!

 

·         Milyen üzleti rendezvényeket ismerünk, és melyek az egyes típusok sajátosságai?

·         Hogyan épül fel egy rendezvény megszervezése, milyen folyamatokból áll?

·         Melyek a folyamatokhoz kapcsolódó fázisok, mérföldkövek és dokumentumok?

·         Mi a rendezvény 4 alappillére?

·         Melyek a sikerben rejlő részletek?

·         Kreatív ötletek tárháza: honnan meríthet újabb és újabb ötleteket a rendezvényhez?

 

Kurzusunk első napján többek között e kérdések részleteibe vezeti be Önt Bakró-Nagy Hédi, a RagazzArt Kft. ügyvezető igazgatója. A blokk során, számos esettanulmány megismerése mellett, lehetősége lesz csoportmunkában elkészíteni egy fiktív üzleti rendezvény brief-jét, prezentációját és ütemtervét is.

Hédi 17 éve, hogy a KVIF levelező tagozata mellett “összeismerkedett” a rendezvényszervezéssel. Első munkahelyén, a DepArt- De Booij Kft-nél 5 évig dolgozott. Rendezvények komplett szervezése mellett folyamatosan építette és ápolta szélesedő ügyfélkörüket. Rövid időn belül erős “know-how” tudatot alakítottak ki. Nem elhanyagolható szerepük van a szórakoztató, üzleti rendezvényszervezés iránti igény kiépítésében, melyben az ügynökség „úttörőként” jelent meg Magyarországon a holland anyavállalat támogatásával. Hamarosan társtulajdonosként és ügyvezetőként folytatta pályafutását. 1998-ban önálló ügynökséget alapított: RagazzArt EventMarketing. Mind kollégái, mind a stratégiai partnerei, mind az ügyfelek alkotta hármasegységben a csapatmunka, kreativitás, proaktivitás, precizitás, rugalmasság, valamint a maximalizmus a követendő hozzáállás egy-egy szervezés során. Rövid idő alatt számos megbízás igazolta új és régi ügyfeleinek bizalmát: Laroche Posay, HBO, Kraft Foods, Invitel, Sodexo, Legrand, Beiersdorf, Duna- Dráva Cement, Holcim, Xerox, Danone, OMV, ITKht, Raiffeisen, Samsung, HBO, Vichy, Remeha, Vodafone, Cez.

 

 

A kurzus további szakértő előadói:

 

·         Bobák Andrea, kommunikációs osztályvezető, MAVIR Zrt.

·         Görög Ibolya, ügyvezető, G-Protokoll Bt.

·         Horányi Emese, vezető kommunikációs szakértő, CIB Csoport