RENDEZVÉNYEK -> FMCG Top 2017 konferencia – A növekedés rakétái

FMCG Top 2017 konferencia – A növekedés rakétái
Időpont:2017.04.27.->2017.04.28.
Helyszín: Hotel Wellamarin Leuisure&Wellness****superior (8621 Zamárdi, Eötvös u. 15/1)
Szervező: Kreatív Csoport (Professional Publishing Hungary Kft.)

Elérhetőség:
Cím: 1037 Budapest, Montevideo u. 3/a..
Web: www.kreativ.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/4304528

Kapcsolattartó:
Halász Dóra
E-mail cím:

A 25 éves Élelmiszer szaklap 2017-ben is megrendezi nagy sikerű kétnapos konferenciáját, melynek meghívott előadói – mint minden évben – az FMCG szektor meghatározó személyiségei. A rendezvényen a résztvevők idén is izgalmas, az FMCG-piac legégetőbb kérdéseit tárgyaló előadásokat, makro- és mikroelemzéseket, kerekasztal-beszélgetéseket hallhatnak, valamint megismerkedhetnek a legjobb gyakorlatokkal.

Globális vagy lokális

Hogyan gyűrűznek tovább a mélyreható globális változások? Hogyan változik a világkereskedelem, az EU belső piaca (szabadkereskedelmi megállapodások, Brexit)?  Mi történik a nagyvilágban az FMCG-piacon? Életszerűbb, rugalmasabb, megengedőbb lesz- e az EU kereskedelmi  szabályozása? Több mozgásteret enged majd a tagállamoknak? Hogyan alkalmazkodik ezekhez a változásokhoz a hazai FMCG-piac?

Határ a csillagos ég?

Mi hajtja, mi gátolja a növekedést? Meddig érdemes nőni, fejlődni? Hogyan segítheti a fejlődést korszerű technológia? Miként rendeződnek át a kereskedelmi csatornák, módosulnak az erővonalak, változnak vásárlói szokások? Hogyan erősödnek a diszkontok és a gyártói márkák, miként befolyásolja mindez a private labelek helyzetek?  Hogyan férnek meg egymás mellett a klasszikus és az új kereskedelmi csatornák?

Paradigmaváltás más szemszögből

Hogyan innoválnak a legjobbak? Mitől lesz átütő erejű egy innováció? Az innováció a növekedés hajtóereje?

Új utakon a marketingkommunikáció: a tömegmarketing kora lejárt, egyéniség lesz a tömegből; az okostelefonok korát éljük, minden más, mint régen volt. Hogyan forradalmasította az okostelefon a vásárlást, eladást, marketinget?

Idén is az FMCG Top 2017 konferencián mutatjuk be az immár harmadszor megrendezett „Az Év Boltja” verseny 2017-es győzteseit.

Határátlépők: ahogy „átnyergelő”, mindkét oldalt megjárt szakemberek belülről látják a „nagyokat” és a „kicsiket”, a nemzetközi és a helyi márkák közötti különbségeket, azok előnyeit, illetve hátrányait.