RENDEZVÉNYEK -> Youth & Young Families Konferencia

Youth & Young Families Konferencia
Időpont:2017.09.21.->2017.09.21.
Helyszín: PHP Média
Szervező: Kreatív - PHP Média Csoport

Elérhetőség:
Cím: 1037 Budapest, Szépvölgyi Irodapark - Montevideo u. 3/B..
Web: phpmedia.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/430-4500

POME - Point Of Market Entry: az a pont, amikor valaki először válik nyitottá egy termékkategória befogadására.

1. Stimulus: a pillanat, amikor és amiért a youth és young families mint kereslet fogékonnyá válik a kínálatra.

  • Számok és adatok az életkorok szerinti vásárlási szokásokról; igényváltozás a fogyasztói kosárban, „utolsó első pillanatok" 


2. ZMOT - Zero Moment Of Truth: amikor a fogyasztó különböző forrásokból információt gyűjt a termékről/szolgáltatásról a tényleges vásárlás előtt.

  • ZMOT-stratégia: így teremts kapcsolatot a termék/szolgáltatás és a youth valamint young families fogyasztói célcsoport között! 
  • A Google és a ZMOT: a youth és young families felhasználók szörfölési szokásai 
  • A social média, a natív tartalom, a branded content és az online média szerepe a youth és young families célcsoportban 
  • A médiaügynökségek POME-kihívásai és megoldásai
  • A ZMOT elképzelhetetlen (digital) sampling nélkül? 
  • „Influencer marektingjog”: a reklámetikától az önszabályozásig


3. FMOT - Firts Moment Of Truth: az igazság első pillanata, amikor a leendő fogyasztó a boltban áll és másodperceken belül fogja meghozni azt a döntést, hogy melyik terméket veszi le a polcról és vásárolja meg.

  • A fogyasztáspszichológia hatalma: sales, árpolitika, termékelhelyezés 
  • Az első benyomás meghatározó: csomagolásdesign, instore kihelyezések, egyéb promóciók  


4. SMOT - Second Moment Of Truth: az igazság második pillanata, a használat pillanatában megjelenő érzés minőségét jelenti.

  • A brand ereje: youth érzések vs. young families elvárások 


5. UMOT - Ultimate Moment Of Truth: a pillanat, amikor a fogyasztó maga is márkahirdető lesz.

  • Influencermarketing fiataloknak 
  • Influencermarketing idősebbeknek
  • Márkahűség: így tartsd meg a vásárlódat!
  • Word of mouth: de hogyan? 
  • Youth kerekasztal: az influencerek felelőssége