Archív rendezvények -> CRM az üzleti folyamattervezésben

CRM az üzleti folyamattervezésben
Időpont:2018.07.17.->2018.07.18.
Helyszín: IIR
Szervező: IIR Magyarország

Elérhetőség:
Cím: 1134 Budapest, Rózsafa u. 13. Klapka Irodaház.
Web: www.iir-hungary.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/4597334

Telefax: 1/4597301

  A jól működő ügyfélkapcsolatok hátterében alapvető szerepe van a CRM rendszereknek. Az ügyfelekről beérkező rengeteg adat és információ megfelelő hasznosítása kulcskérdés kell, hogy legyen a CRM stratégiában.

A nagyvállalatok többségénél jól tudják, hogy minden ügyféladatbázis, arra épülő marketingkampány és értékesítési elvárás lelke az adat. A jól megválasztott adatgyűjtési-, szegmentálási-, és elemzési technikák alkalmazása gyorsabb és pontosabb döntéshozatalt tesz lehetővé, így támogatva az értékesítési célok megvalósítását és végső soron az ügyfélhűség kialakítását is.

Témáink:

  • CRM itthon és külföldön- a CRM, mint az üzletfejlesztés alapja
  • Az ügyfélkezelés stratégiai fontossága, a CRM szerepének felértékelődése az ügyfélmegtartásban
  • Ügyfélkezeléstől az ügyfélélményig (Customer Experience, CX)
  • A CRM elemzés szerepe a marketing munkában
  • Kitörési pontok a BIG DATA Technológiában
  • A marketing szerepe a CRM-ben
  • A közösségi médiaplatformok használata és az abban rejlő CRM elemzési lehetőségek
  • Analitikus és operatív CRM adatok – Kinek? Hogyan? Mit?