RENDEZVÉNYEK -> Big Office Day 2019 - konferencia, kiállítás, szeminárium,

Big Office Day 2019 - konferencia, kiállítás, szeminárium,
Időpont:2019.11.20.->2019.11.20.
Helyszín: Groupama Arena
Szervező: Portfolio.hu konferenciák

Elérhetőség:
Cím: 1066 Budapest, Teréz krt. 46..
Web: www.portfolio.hu/rendezvenyek/
E-mail cím:
Telefon: 1/327-4080

Telefax: 1/327-4081

  • Digitális munkahely, hatékony munkavégzés
  • Élményteremtés a toborzástól a kilépésig – Lehetőségek és megoldások egy élményszerű employee journey kialakítására
  • Hogyan lehet kezelni a felmerült munkaerőhiányt? Hogyan kapcsolódik ehhez a munkavállalói jóllét?
  • Kiberbiztonság a munkahelyeken - Hogyan előzzük meg a bajt?
  • Csoportmunka, home office, mobil munkavégzés - Milyen technológiák segíthetik a munkaszervezést?
  • Hogyan lehet a wellbeing vállalati stratégia?
  • Az inspiráló és hatékony munkakörnyezet: a gamificationtől a szzuperzöld irodatereken át a produktív minimalizmusig
  • A jövő munkahelye: mi fán terem a produktív munkavállaló?
  • _____________
  • A Big Office Day 2019 konferencia a Groupama Aréna 3 szintjére tervezett, egyedülállóan komplex Big Office Day része. A legújabb irodafejlesztési trendekért és innovációkért az ingyenes irodapiaci expóra és a szintén ingyenes Office Stage klubra is érdemes ellátogatni. A sikeres IT-fejlesztési beruházások gyakorlatába a Big Office Consumption Based IT 2019 szeminárium nyújt betekintést. Minden, ami iroda – ez lesz a Big Office Day november 20-án.

    Mit szépítsük, a munkáltatók kiestek a nyeregből, borulni látszik még nagyanyáink örökbecsű mondása is: „aki nem dolgozik, ne is egyék”. Vitatkozol? Nos, vess egy pillantást a vállalatod fluktuációs statisztikáira. Naugye! A munkavállalók szükségletek szintjén jelentkező igényeinek drasztikus változása ma már kézzel fogható. De nincs minden veszve, azok a vállalatok, amelyek figyelmüket a dolgozói jól-lét, és a digitalizáció irányába fordítják, komoly versenyelőnyt építhetnek.

    A munkaerő megtartása és a minél magasabb szintű hatékonyság elérése ma ugyanis a menedzserek, HR-vezetők előtt álló legnagyobb kihívás. Így a HR-szakembereknek, mint stratégáknak, egyre nagyobb felelősséget kell vállalniuk olyan feladatokban, mint az employer branding, a well-being, az employee journey, vagy épp a company care.

    A munkahelyi környezetet pedig ezek mentén kell kialakítani, mert a JÓL-LÉT a munka minden aspektusával kapcsolatban áll, kezdve a fizikai-digitális környezet minőségével, hangulatával, biztonságával; a vállalat kultúrájával; a vállalaton belüli légkörrel; a munkaidővel; a munkával kapcsolatos stresszel, fizetéssel. A munkavállalók megfelelő well-beingje vagyis jól-léte elengedhetetlen ahhoz, hogy egészségesek, hatékonyak és elkötelezettek legyenek.

    Sőt, ma már az is egyértelmű, hogy babzsákok, csocsóasztal és dizájnos fotelek beszerzése helyett az ütőképes csapatok felépítésében az egyik legjobb eszközt a digitalizáció jelentheti: Online számlázás, e-aláírás, digitális, felhős dokumentumkezelés – mind olyan megoldások, melyekkel a munkavégzést tehetik komfortosabbá és gyorsabbá a 21- század topmenedzserei.

    A Portfolio első alkalommal rendezi meg a Big Office Day konferenciát. Miért most? Mert a munkaerőpiaci problémák lassan kritikus méreteket öltenek és alapjaiban veszélyeztetik a hazai vállalatok versenyképességét. Erre pedig minden fronton, így a munkahelyi környezet és a dolgozók testi lelki egészsége tekintetében is válaszolni kell.

    Konferenciánkon kiemelt figyelmet fordítunk a legaktuálisabb HR-kihívásokra, valamint munkavégzés digitális támogatására. A Portfolio szervezésében most is garantált a kiemelt szakmai színvonal – a legjelentősebb cégek és vezetőik, a legérdekesebb és legforróbb témák, a legfrissebb szervezetfejlesztési megoldások, és a legjobb kapcsolatépítési lehetőség egy helyen.