RENDEZVÉNYEK -> Online képzés – Vállalati Facebook kampányok gyakorlata

Online képzés – Vállalati Facebook kampányok gyakorlata
Időpont:2020.05.26.->2020.05.26.
Helyszín: Infoszféra
Szervező: Infoszféra Kft.

Elérhetőség:
Cím: 1027 Budapest, Fő út 79. fsz. 2..
Web: www.infoszfera.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/4893719

A jól beállított Facebook hirdetési kampány olcsó, mérhető, tesztelhető és az elérhető legjobb célzást nyújtja. Miért fizetne ügynökségnek, ha cégen belül Ön is elsajátíthatja az Facebook hirdetési rendszer használatát?
Online képzésünk segítségével tapasztalt szakértőinktől tanulhatja meg a Facebook hirdetések – ma még kevesek által alkalmazott – trükkjeit és újdonságait lépésről lépésre.

  • Hallgatóink a képzések elvégzése után olyan tudás birtokába jutnak, amely segítségével önállóan és hatékonyan tudják használni az FB hirdetési platformot és annak hirdetési eszközeit.
  • Olyan ismeretekhez juthatnak, melyek tovább növelik kampányaik megtérülését, előnyt szerezve a versenytársakkal szemben az online csatatéren!
  • Megismerkedhetnek olyan bevált technikákkal, amikkel jelentősen javítják kampányok áttekinthetőségét rengeteg időt megspórolva a kampányok felállításakor és az optimalizálás folyamán.
  • Továbbá választ kaphatnak korábban felmerült kérdéseidre, amiket eddig nem tudtak senkitől megkérdezni!

 

Szeretne olcsón és hatékonyan hirdetni? Szeretne termékéhez és/vagy szolgáltatásához leginkább illeszkedő rajongókat (és potenciális vásárlókat) gyűjteni?

  • Megismerheti a speciális beállítási lehetőségeket is lehetővé tevő Hirdetéskezelőt,
  • Megtanulhatja hogyan célozzon célcsoportjára (kor, nem, érdeklődési kör stb.) a leghatékonyabban.
  • Megismerheti a Facebook hirdetési szabályokat és trendeket és megakadályozhatja, hogy a Facebook kitiltsa, vagy letiltsa 28 napra hibás hirdetési tevékenységei miatt.
  • Megtanulhatja, mobilja segítségével hogyan ellenőrizze és szabályozza leghatékonyabban hirdetéseit,
  • hogyan kövesse hirdetésekkel ügyfeleit,
  • illetve hogyan mérje hirdetései hatékonyságát, hogyan optimalizálja megjelenéseit és kampányait.