Archív rendezvények -> Media Hungary konferencia - Átértékelődések a médiában

Media Hungary konferencia - Átértékelődések a médiában
Időpont:2010.05.26.->2010.05.27.
Helyszín: Club Tihany Szálloda és Konferencia Központ
Szervező: Media Hungary

Elérhetőség:
Cím: , .
Web:
E-mail cím:

Az idei konferencia mottója:
(T)rendetlenség?!
Átértékelődések a médiában


Egy új, minden eddiginél nagyobb átalakulás előtti időszakot élünk. A változás igénye az élet minden területén (társadalmi, politikai, mediális és gazdasági) elérte a kritikus szintet. A reformok végrehajtása elől kitérni már nem lehetséges, a káosz lassan lecsillapodik, és a (t)rendetlenséget új rendszerek váltják fel. A győztesek azok lesznek, akik képesek elhagyni az eddigi sémák szerinti gondolkodást, és mechanikus cselekedeteiket újraértékelni. A változás, a válság nehézségeivel együtt a nagy lehetőségek időszakát éljük. Új piaci területek nyílnak meg, és nekünk úgy kell a változások élére állnunk („az első mindent visz!”), hogy közben felelősen úrrá kell lennünk aktuális hétköznapi problémáinkon.
Az idei konferencián a fenti kérdésekkel foglalkozunk, minden eddiginél több előadó és fórumrésztvevő bevonásával.

Rendszerváltás a médiában
Platformok, tartalmak, felelősség, szabályozás - Nekünk nem kell Mohács
- Ki kit csóvál? A piacgazdasági várakozások és a média befolyása
- Média finnanszírozás: Ki finanszíroz és mennyit?
- Szabályozott szabálytalanságok - Ki mire gondol?
- Mennyit érhet a piacon egy országos rádiós frekvencia?
- Hány közmédiumra van szüksége Magyarországnak?

Rendszerváltás a médiapiacon
Divatos és hasznos reklámeszközök a piacon
- Nézeteltérések. mely médium értékelődnek fel, miközben a forint le?
- A háromszög spirál?! Hány ügynökség tud eltartani, mennyi médiumot? Hány médium tud eltartani mennyi ügynökséget? És hány hirdető tart el mennyi ügynökséget?
- A formális reklám halála a tartalmas reklám diadala!
- Keresd a nőt! Mire számíthatunk?
- Látják-e a kiutat a válságból a médiapiaci szereplők, és a szabályozásban résztvevő hatóságok?


Workshop I: Az első napon a különteremben Hyde Park Corner jelleggel lehetőséget biztosítunk új üzleti megoldások, bevételi modellek, és újmédia-megoldások bemutatójára. Az előadás ára 1 db belépőjegy, amit az előadó magának vesz. Csak előzetes regisztrációt és behirdetést követően… palyazat@mediahungaria.hu

Workshop II. SE(h)OL nem vagy?! Új utakat keresnek a “régi média” tartalomtulajdonosai: a megváltozóban lévő médiafogyasztási szokásokhoz és gazdasági környezethez alkalmazkodva egyre csábítóbbnak tűnik a Google felhasználása tartalmaik terjesztésére.
Ugyanaz a tartalom vajon terjeszthető-e más csatornákon, más módszerekkel, vagy a tartalom egyúttal meghatározza a lehetséges terjesztési csatornákat is? Bánóczy Zoltán ‘SE(h)OL nem vagy!’ workshopja a keresőoptimalizálásról (SEO: Search Engine Optimization) erre próbál választ és használható tanácsokat adni.”

Workshop III: Válságkutatás: Mire megyünk vele ?