Archív rendezvények -> Direktkommunikáció az autóiparban

Direktkommunikáció az autóiparban
Időpont:2011.02.24.->2011.02.24.
Helyszín: Magyar Posta székház, Budapest
Szervező:

Elérhetőség:
Cím: , .
Web:
E-mail cím:

Szakmai rendezvényünk célja előadások során azt bemutatni, hogy a vásárlók igényei nem szűntek meg, csupán átalakultak – és a piac legújabb kihívásait a helyesen alkalmazott direkt és interaktív kommunikációs eszközök követhetik legteljesebben.

Ízelítő rendezvényünk izgalmasnak ígérkező programjaiból:

Autóhasználati szokások Magyarországon
    - Dr. Ficzere Ferenc, Robert Bosch regionális kommunikációs igazgató
A személyes értékesítés szerepe és lehetőségei az autóértékesítésben
    - Tar Géza, Autointelligence, vezető tréner
Újautót a régi vevőknek; a CRM lehetőségei az újautó értékesítésben
    - Huszics György, Crane International, ügyvezető igazgató
A Social Média lehetőségek az autóértékesítésben
    - Kismartoni Zsolt, Est Media Group, online üzletág vezető


A nap részletes menetrendjét itt érheti el.


A konferencia időpontja: 2011. február 24.
Helyszín: Magyar Posta székház, Budapest
Részvételi díj: 24 000 Ft + ÁFA/fő

További információ