Archív rendezvények -> Kutatás – elemzés - implementálás a marketingben

Kutatás – elemzés - implementálás a marketingben
Időpont:2011.07.12.->2011.07.13.
Helyszín:
Szervező: IIR Magyarország

Elérhetőség:
Cím: 1134 Budapest, Rózsafa u. 13. Klapka Irodaház.
Web: www.iir-hungary.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/4597334

Telefax: 1/4597301

Képzésünk azokra a megoldásokra és tapasztalatokra koncentrál, amikkel beazonosítható, hogy az elköltött pénz melyik fele növeli az eladást, hogy megéri-e a cégnek a facebookon megjelennie, plusz energiákat kötve le. Vagy, hogy mi mozgatja meg vásárlóinkat, és mi is a valódi insight nekik, mely csatornákon érhetjük el leginkább a célcsoportunkat, mely szavak, színek, hangok, (stb.) aktivizálják a fogyasztókat és egyáltalán miért fogyasztóink, vagy éppen miért nem? Ahogy Ogilvy mondja: „Advertising people who ignore research are as dangerous as generals who ignore decodes of enemy signals.”,ezért nem lehet hatékony marketinget csinálni kutatás, elemzés és implementálás nélkül!


A képzés fókusztémái:



  • Marketingkutatás tervezése – A problémától az akciótervig

  • Adatbányászat és CRM – „az információ hatalom”

  • Brifing – Hogyan kell összeállítani a briefet és hogyan kell kommunikálni a kutatókkal, hogy végül azt kapja, amire szüksége van?

  • Kutatási eszközök akcióban – Aki, keres az talál…

  • Az online eszközök nyújtotta lehetőségek a kutatásban

  • Mystery Shopping –a csodaszer?

  • Kiszámíthatóak vagyunk, mi emberek? – A komplex hálózatok csodája és a marketing

  • Az adatok értékelése, feldolgozása – Marketing adatelemzés

  • ESETTANULMÁNYOK a kutatási és implementálási tapasztalatokról

További információ