A Kreatív Csoport, a Myrtis Creative-val közösen, izgalmas workshopot tart május 10-én a Facebook-kampányokban rejlő veszélyekről.
A résztvevők egy játékban vesznek részt, mely során egy szimulált válsághelyzetet kell megoldaniuk a Facebook felületén.
A délelőtt különlegessége az, hogy a vendégek a márka jó hírnevét tépázó trollok szerepébe is belebújhatnak!
Tanuljon saját tapasztaltból, de ne a saját kárán!
Jelentkezzen workshopunkra, ha foglalkoztatják az alábbi kérdések:
- Hogyan lehet túlélni egy trolltámadást a Facebook-on?
- Mitől lesz hatékony a válságkommunikáció?
- Mit lehet tenni és mit nem, amikor a cél a termék / a márka / a cég jó hírnevének megőrzése?
A játék után átbeszéljük a délelőtt tanulságait, valamint az elmúlt idők híres és hírhedt külföldi és hazai esettanulmányait is bemutatjuk.
További információ