Várunk mindenkit, aki kíváncsi arra, hogy mire képes ez az újjászülető irányzat, mely voltaképp a reklám gyökereihez nyúl vissza!
- Mivel lehet felhívni a fogyasztók figyelmét ebben a reklámokkal túltelített világban?
- Mitől válik hihetővé a termékről / szolgáltatásról nyújtott információ?
- Hogyan növeli a kommunikációs és marketingmix hatékonyságát a Word of Mouth, a szájreklám?
Előadóink az irányzat elismert külföldi és hazai hívei lesznek:
Cyril Paglino- Wizee, managing director
Dr. Martin Öetting - trnd, piackutatási igazgató
Jens Sievert- ifwom, managing director
Palotai Zoltán- trnd Central Eastern Europe, managing director
Rantal Zoltán- GlaxoSmithKline CEE, marketing manager
Figyelem! Több előadás is angol nyelvű.
A reggeli támogatója a trnd Central Eastern Europe.
További információ