Archív rendezvények -> XI. Mfor Marketing Konferencia - „Direkt Marketing: Fókuszban az adat”

XI. Mfor Marketing Konferencia - „Direkt Marketing: Fókuszban az adat”
Időpont:2012.06.12.->2012.06.12.
Helyszín: Danubius Hotel Gellért, Budapest
Szervező:

Elérhetőség:
Cím: , .
Web:
E-mail cím:

Program

12.30 – 13.00

Regisztráció, kávé

13.00 – 13.05

Moderátori köszöntő, bevezető

dr. Freidler Gábor ügyvéd, adatvédelmi szakértő

13.05 – 13.35

A Direkt Marketing, múltja, jelene és jövője

Hivatal Péter alelnök, Direkt és Interaktív Marketing Szövetség

13.35 – 14.10

A direkt marketing gyakorlata

Adatbázisok építése, frissítése, targetálása, karbantartása – gyakorlati kérdések gyakorlati példákon keresztül

Sztaricskai Tamás vezérigazgató,

Adfit Marketing Solutions Zrt.

14.10 – 14.40

Adatbázisok elérése kívülről

Milyen eszközökkel lehet eljutni a címzettekhez saját adatbázis hiányában? Milyen lehetőségei vannak azoknak, akik a saját adatbázisukkal szolgálnák ki a hirdetők igényeit?

Gazsó Gábor stratégiai partner, EvoMedia Kft.

14.40 – 15.00

Lehetőségek a telemarketingben

A rendelkezésre álló adatbázisok felhasználása, beszerzése. Hogyan szerezhetünk legálisan telefonszám adatbázisokat, ezek mennyire pontosak, és mennyire hasznosak? A telemarketing lehetőségei és eredményessége gyakorlati példákon keresztül.

Hódi Imre médiaigazgató, tonemedia

15.00 – 15.30

Kávészünet

15.30 – 16.10

A direkt marketingre vonatkozó jogi szabályok, jogszabályi korlátozások, és a jogszerű adatkezelés eszközei

Miként lehet az érintettek hozzájárulását megszerezni, és hogyan kereshetjük meg ügyfeleinket direkt marketing eszközökkel?

dr. Freidler Gábor ügyvéd, adatvédelmi szakértő

16.10 – 16.40

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság gyakorlata

Mire figyeljenek az on-line eszközöket használó reklámozók, milyen szabályai és kockázata van az e-mail marketingnek?

Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság szakértője /Egyeztetés alatt/

16.40 – 17.25

Panelbeszélgetés

Merre tovább? – A direkt marketing jövője a marketing és a jog aspektusából

Mi a direkt marketing jövője, és hogyan teszik ezt lehetővé a jogszabályi keretek? Milyen lehetőségei vannak a jogszabályi keretek megváltoztatásának?

Résztvevők:

Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság szakértője /Egyeztetés alatt/

Négyessy András regionális internet menedzser, Studio Moderna 2000 TV-Shop Kft.

Sztaricskai Tamás vezérigazgató,

Adfit Marketing Solutions Zrt.

További vállalati marketing és jogi szakemberek /Egyeztetés alatt/

17.25 –

Konferenciazárás


További információ