RENDEZVÉNYEK -> VI. MFOR MENEDZSMENT KONFERENCIA -
VI. MFOR MENEDZSMENT KONFERENCIA - | ||||||||||||||||||||||||
Időpont:2012.06.07.->2012.06.07. | ||||||||||||||||||||||||
Helyszín: Danubius Hotel Gellért, Budapest | ||||||||||||||||||||||||
Szervező: | ||||||||||||||||||||||||
|
Elérhetőség: | |||||||||||||||||||||||
Cím:
, . Web: E-mail cím: |
||||||||||||||||||||||||
Program 12.30 – 13.00 Regisztráció, kávé 13.00 – 13.05 Moderátori köszöntő, bevezető dr. Freidler Gábor ügyvéd, adatvédelmi szakértő 13.05 – 13.35 A Direkt Marketing, múltja, jelene és jövője Hivatal Péter alelnök, Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 13.35 – 14.10 A direkt marketing gyakorlata Adatbázisok építése, frissítése, targetálása, karbantartása – gyakorlati kérdések gyakorlati példákon keresztül Sztaricskai Tamás vezérigazgató, Adfit Marketing Solutions Zrt. 14.10 – 14.40 Adatbázisok elérése kívülről Milyen eszközökkel lehet eljutni a címzettekhez saját adatbázis hiányában? Milyen lehetőségei vannak azoknak, akik a saját adatbázisukkal szolgálnák ki a hirdetők igényeit? Gazsó Gábor stratégiai partner, EvoMedia Kft. 14.40 – 15.00 Lehetőségek a telemarketingben A rendelkezésre álló adatbázisok felhasználása, beszerzése. Hogyan szerezhetünk legálisan telefonszám adatbázisokat, ezek mennyire pontosak, és mennyire hasznosak? A telemarketing lehetőségei és eredményessége gyakorlati példákon keresztül. Hódi Imre médiaigazgató, tonemedia 15.00 – 15.30 Kávészünet 15.30 – 16.10 A direkt marketingre vonatkozó jogi szabályok, jogszabályi korlátozások, és a jogszerű adatkezelés eszközei Miként lehet az érintettek hozzájárulását megszerezni, és hogyan kereshetjük meg ügyfeleinket direkt marketing eszközökkel? dr. Freidler Gábor ügyvéd, adatvédelmi szakértő 16.10 – 16.40 A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság gyakorlata Mire figyeljenek az on-line eszközöket használó reklámozók, milyen szabályai és kockázata van az e-mail marketingnek? Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság szakértője /Egyeztetés alatt/ 16.40 – 17.25 Panelbeszélgetés Merre tovább? – A direkt marketing jövője a marketing és a jog aspektusából Mi a direkt marketing jövője, és hogyan teszik ezt lehetővé a jogszabályi keretek? Milyen lehetőségei vannak a jogszabályi keretek megváltoztatásának? Résztvevők: Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság szakértője /Egyeztetés alatt/ Négyessy András regionális internet menedzser, Studio Moderna 2000 TV-Shop Kft. Sztaricskai Tamás vezérigazgató, Adfit Marketing Solutions Zrt. További vállalati marketing és jogi szakemberek /Egyeztetés alatt/ 17.25 – Konferenciazárás |