RENDEZVÉNYEK -> MFOR.HU TURISZTIKAI KONFERENCIA - „Hatékony értékesítési módszerek az idegenforgalomban”
MFOR.HU TURISZTIKAI KONFERENCIA - „Hatékony értékesítési módszerek az idegenforgalomban” | ||||||||||||||||||||||||
Időpont:2012.04.24.->2012.04.24. | ||||||||||||||||||||||||
Helyszín: Danubius Hotel Gellért, Budapest | ||||||||||||||||||||||||
Szervező: | ||||||||||||||||||||||||
|
Elérhetőség: | |||||||||||||||||||||||
Cím:
, . Web: E-mail cím: |
||||||||||||||||||||||||
Program 12.50 – 13.20 Regisztráció, kávé 13.20 – 13.30 Moderátori köszöntő, bevezető Kenderesy Nadin lapigazgató, Turizmus Kft. 13.30 – 14.00 Alternatív értékesítési módszerek akciók nélkül Torkos szálláshely, mint új trend; egy termék értékesítésének összekapcsolása egy ajándék szolgáltatással Csobota-Kis Árpád, LifeClub! 14.00 – 14.30 A kuponos vásárlás előnyei és hátrányai Az elmúlt időszakban több tucat kuponoldal jelent meg a hazai piacon, melyek kínálatában a szállodai szolgáltatások is hangsúlyos szerepet kaptak. A forgalom ilyen típusú növelése azonban kétélű fegyver lehet, a fix költségek fedezetére alkalmas, ám kérdéses, hogy az így nyert vendégek később is visszatérnek-e. Riba Gábor ügyvezető igazgató, Kuponmánia.hu Kft. 14.30 – 15.00 A belföldi turisztikai kártyák, illetve a klub rendszer előnyei és hátrányai Az akciók, az árelőnyök biztosítása a jelenlegi helyzetben gyakran elkerülhetetlen, ha a szállodák nem szeretnék, hogy csökkenjen a vendégforgalmuk. A klubrendszerek olyan alternatívát nyújtanak az őrült árversennyel szemben, amely az igényes vendégkör építését segíti elő. Gál Gábor ügyvezető igazgató, Magyar Turizmus Kártya - Hotelinfo Iroda 15.00 – 16.00 Vitafórum A kuponozás, az alternatív értékesítési módszerek és a klubrendszer szembeállítása Csobota-Kis Árpád, LifeClub! Riba Gábor ügyvezető igazgató, Kuponmánia.hu Kft. Gál Gábor ügyvezető igazgató, Magyar Turizmus Kártya - Hotelinfo Iroda 16.00 – 16.30 Kávészünet 16.30 – 17.00 A kínált szolgáltatások szezonális megerősítése; Eszközök a külföldi turisták hatékonyabb megnyerésére, a vendégéjszakák növelésére Számos jó fekvésű, magas színvonalú szálloda található országszerte, amelyek között komoly küzdelem folyik a vendégért. Ebben segíthet, ha sikerül olyan arculatot, szolgáltatáscsomagokat kínálni, amivel meg tudja magát különböztetni az idegenforgalmi, vendéglátó-ipari szolgáltatást nyújtó versenytársaktól. Mivel tűnhetünk ki a tömegből?A külföldi vendégek megnyerése szintén komoly fejtörést okoz a szektor számára. Milyen új eszközök állnak rendelkezésre a más országból idelátogató turisták megnyerésére, a vendégéjszakák növelésére a Magyar Turizmus Zrt., illetve a szállodák részéről? Megvizsgáljuk a kérdést mind ország imázs, mind egy-egy szálloda kínálatának szempontjából is. Kincses Márk senior projektmenedzser, Magyar Turizmus Zrt. 17.00 – 17.30 Új platformok a szállásfoglalásban A turisztikai értékesítésben az online, illetve a mobil platformok mind nagyobb szerepet kapnak. A szakértők szerint a jövőben egyre hangsúlyosabb lesz a foglalási lehetőségeknél az okostelefonok applikációi és a Facebook. Gál Péter vezető, online tanácsadó divízió, BDO Magyarország Hotel és Ingatlan Szolgáltató Kft. 17.30 – 18.00 Adatbázis építés Rövid történeti áttekintés az e-mail adatbázisok törvényi szabályozásairól, adatbázisok kezeléséről, levelek küldésének etikájáról. Milyen e-mail adatbázisok léteznek és melyiknek milyen a minősége? Milyen ajánlatokra számíthatunk, ha marketing adatbázist akarunk építeni? Milyen buktatók léteznek? Hogyan lehet ezt a tevékenységet hatékonyabban végezni, és több vendégre szert tenni az adatbázisok segítségével? Bökönyi Norbert ügyvezető igazgató, Pallas Communication 18.00 – Konferenciazárás |