Az E-mail marketing konferencia idei mottója E-mail marketing vs. Facebook forradalom. . Igen, forradalom van, forradalom bontakozott ki a szemünk előtt néhány év alatt, ami olyan változásokat hozott az életünkbe, amelyek nem csak a hétköznapi kommunikációt, személyes kapcsolattartást forradalmasították, hanem a vállalati marketing kommunikációét is.
Az egyre jobban élre törő közösségi média azonban változást hozott az e-mail marketing életébe is. A kommunikációt a vállalkozások is egyre jobban áthelyezik a közösségi oldalakra. Nem biztos azonban, hogy a közösségi média a leghatékonyabb marketing eszköz arra, hogy a vállalatok közvetlen módon elérjék a potenciális ügyfeleiket. Hatásos lehet-e az olyan hagyományos marketing eszköz, mint az e-mail marketing?
Tudta-e, hogy az internet felhasználók 93 %-a rendelkezik e-mail címmel, míg közösségi média felhasználók száma összesen 63 %?
Biztos, hogy minden olyan eszközzel tud élni, amit a közösségi portálok nyújtanak? Tudja-e a, hogy a közösségi csoportokat lehet hatékonyan használni az e-mail marketing során is? Hogy hogyan lehet a közösségi médián keresztül megszerzett adatokat felhasználni az e-mail marketing kommunikáció során?
Az E-mail marketing 2013 konferencia ezekre a kérdésekre keresi a válaszokat és ad hatékony, naprakész tippeket, eszközöket arra, hogyan lehet hatékony a jól bevált e-mail marketing a közösségi média használata mellett.
A programban ismert és neves szakértőktől hallhat naprakész tippeket, trükköket, hasznos tanácsokat az e-mail marketing jövőbeni trendjeiről, felhasználói szokásairól, valamint annak hatékony alkalmazásáról.
A Zseron Kft. által első alkalommal megrendezett konferencia célja nem csak a hasznos információk megosztása a célközönséggel, hanem, hogy egy olyan évről-évre megrendezésre kerülő platformot hozzon létre, ahol a résztvevők között értékes kapcsolatok jönnek létre, és az előadókkal közelebbi párbeszédet kezdeményezhetnek.
Jelentkezési határidő 2012.szeptember 12., vagy aznap a helyszínen váltott jegyekkel lehet.
További információ
|