ROI A SOCIAL MEDIÁBAN
HOGYAN TÉRÜL MEG A KÖZÖSSÉGI MÉDIAMARKETING-BEFEKTETÉS?
I. Megtérülés a márkaépítésben
- Hogyan lehet a social mediában hiteles márkát építeni?
- Milyen módon tudok a social media eszközeivel egy márkát formálni, fi atalítani?
- Miként érdemes kihasználni a szóbeszéd és a megosztás erejét?
Méroszám: a megosztások és a kampányban résztvevok száma
II. Megtérülés a vásárlásösztönzésben
- Hogyan érvényesítsük a sales szempontokat egy social media-kampány során?
- Milyen nehézségekre figyeljünk egy eladásösztönző social media-kampány alatt?
- Hogy számoljuk a ROI-t eladásösztönző kampány esetén?
Méroszám: a termékek fogyása,az akcióban, kampányban résztvevok száma.
III. Megtérülés a közösségi hatás növelésében
- Hogyan tudom a közösségi médiát valóban közösségivé tenni?
- Miképpen tudok közösséget formálni a termékem köré, vagy hogyan és kikkel vagyok képes pozitív társadalmi hatást kiváltani az online közösség erejének kihasználásával?
Méroszám: milyen és mekkora hatást tudunk elérni az adott ügyben.
Előadó:
Berényi Konrád