- Sikersztori! Minden kulisszatitok a néhai Westel 900 szülőatyjától.
- 5 eddig még nem publikált marketing stratégia premierje.
- Gazdasági előrejelzés, és erre épülő profitnövelő javaslatok.
- Hogyan lehet elérni a maximális profitot az export és import jó koordinációjával?
- Vállalatok, amelyek vezetői olyan tudás birtokába jutnak, amelyről mások csak álmodoznak, óriási lépéselőnybe kerülnek.
- Elég! Ne várjon tovább a kintlévőségeire.
- Marketing, értékesítés és vállalatvezetés Nagykereskedőkre, Gyártókra szabva. Ne kezdje el az évet e tudás nélkül!
Milyen trendeket kell követnie azoknak a Nagykereskedéseknek, Gyártóknak, akik idén páratlan növekedést szeretnének realizálni?
2013 a teljes fordulat éve: az elmúlt évben több tucatnyi marketing, értékesítési, pénzügyi és üzleti megoldás avult el. Ezt kihasználva olyan vállalkozások kerültek a piaci élmezőnybe, akik VÁLTANI tudtak, akik ÚJ STRATÉGIÁKAT vezettek be. Az Ön cége ide tartozik?
A nagyléptékű növekedéshez 2013-ban szüksége lesz néhány külünleges képességre. Vértezze fel magát velük a II. Országos Nagykereskedelmi és Gyártói Konferencián:
- Speciális Nagykereskedelmi és Gyártó cégekre írt forgalomnövelő forgatókönyvekre;
- Kapcsolati tőkére – amelyet bőséggel szerezhet a konferencián kiálltóktól és a többi vendégtől;
- Üzleti, pénzügyi, gazdasági kulisszatitkokra, amelyek nélkülözhetetlenek az innovációnál, bevételnövelésnél;
Jegyvásárlás kizárólag Nagykereskedelmi és Gyártó cégeknek itt!
A konferencia előadói
Jagodics Rita
a NagykerMarketing tulajdonosa
5, eddig még nem publikált marketing stratégia premierje
Míg tavaly napi 30 email-t kaptunk, ma már 50-et. Míg tavaly az offline újságokból informálódtunk, ma már tableteket olvasunk. A gyors változások miatt 5 dologban a cégének is váltania kell. A vevők igényszintje ugyanis olyan gyorsan formálódik, hogy ha egy cég nem követi azokat, akkor még az olyan nagy vállalatok is elhalványodnak, mint a Nokia.
Jagodics Rita 5 olyan marketing stratégiát mutat be a nagyközönségnek, amelyek segítségével cége lépést tarthat vásárlói igényeivel.
Sugár András
a Westel 900 és a T-Mobile egykori vezérigazgatója
A Westel 900 stratégia
Hogyan lehet egyről a kettőre lépni? A piaci mellékszerepből főszereplővé válni? Sugár András, a T-Mobile és a Westel 900 egykori vezérigazgatója az egyik legkeményebb piacon alkotott maradandót. Mi volt a titka? És mi az, amit ma már másképp csinálna? Egy rendhagyó előadásból ez is kiderül.
Lőrincze Péter
a TriGranit alelnöke, a VOSZ elnöki főtanácsadója
Segítség cége gazdasági döntéseiben!
Mi várható 2013-ban a gazdaságban? Lőrincze Péter izgalmas előadásában segít a nagykereskedő- és gyártó vállalkozásoknak, hogy jobban átlássák piaci környezetüket.
Szabácsik Gergely
a NagykerMarketing vezető tanácsadója
Nagykereskedelmi marketing a webkorszakban
Milyen szabályokat kell betartania egy nagykereskedelmi cégnek, egy gyártónak a honlapján? Hogyan tudja elősegíteni az értékesítést egy nagykereskedő honlapja? Szabácsik Gergely az egyik legnagyobb növekedési lehetőséget garantáló kommunikációs csatornáról, az internet marketing területéről hoz el 3 olyan stratégiát, amelyet egyetlen piaci élmezőnybe tartozó cég sem nélkülözhet 2013-ban.
Dr. Nagy Viktor
az Eximbank és a MEHIB üzleti vezérigazgató-helyettese
Exportfinanszírozási lehetőségek
Mit kell tudni az exportról, hogy abból a maximumot hozzuk ki? Milyen megoldásokat alkalmazva érdemes kimenni külföldre? Egyáltalán melyik ország legyen a célállomás, és hogyan lehet elérni a maximális profitot az export és import jó koordinációjával? Dr. Nagy Viktor előadása rendkívül hasznos segítség lesz a külföldi piacokban is gondolkodó cégeknek.
Csatlós Csilla
a Direktinfo Kft. ügyvezetője
Pénzügyi stabilitás produktív kintlévőség kezeléssel
Vajon mit tehet a cége az olyan helyzetekben, mikor a viszonteladói hosszabb fizetési haladékot kérnek? Egyáltalán hogyan tudja behajtani a tartozásokat egy nehezebb gazdasági helyzetben? Csatlós Csilla olyan eszközökkel érkezik az előadásra, amelyek stabilizálják a viszonteladóival való pénzügyi kapcsolatát, és rövid időn belül jól fizető ügyfelekké kovácsolja őket.
Sterck Péter
a Dale Carnegie Magyarország vezető tanácsadója
Életmentő megoldásokkal a piaci élvonalba
Egy cég eredményei nagyban függnek a vezető teljesítményétől. Éppen ezért azok a vállalatok, amelyeknek vezetői olyan tudás birtokába jutnak, amelyről mások csak álmodoznak, óriási lépéselőnybe kerülnek. A Dale Carnegie 100 éves történelme alatt nem csak számtalan céget mentett meg, de megoldásaival gazdaggá is tette őket. Sterck Péter, a kríziskezelés kiemelkedő szakértője, aki előadásában életmentő vezetői stratégiákat mutat be Nagykereskedők, Gyártók vezetőinek.
Tóth Péter
a Lipóti Pékség alapítója
A STRATÉGIA, AMIVEL A MULTIK IS LEGYŐZHETŐK
A lehetetlen nem létezik. Legalábbis Tóth Péter szerint biztos nem. Egyetlen üzlettel indult, mára pedig egy több mint 100 mintaboltból álló hálózat irányítója. Hogyan érhet valaki a multik nyomába szinte a semmiből? Milyen hihetetlennek tűnő stratégiákat kell alkalmazni ehhez? Mi különböztette meg versenytársaitól, akik ma is egyetlen üzletben dolgoznak napi 14 órát? Tóth Péter elhozza nekünk a Lipóti Pékség lenyűgöző siker forgatókönyvét… aktuális példákkal színesítve.
További információ |