Archív rendezvények -> Webáruház indítása, üzemeltetése, sikeres marketing praktikák

Webáruház indítása, üzemeltetése, sikeres marketing praktikák
Időpont:2013.02.27.->2013.02.27.
Helyszín:
Szervező: Infoszféra Kft.

Elérhetőség:
Cím: 1027 Budapest, Fő út 79. fsz. 2..
Web: www.infoszfera.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/4893719

Használja ki jól az Internet világa nyújtotta teret, a szinte korlátlan lehetőségeket, az óriási keresleti piacot. Legyen élmény a vásárlás az Ön webáruházában, és ügyfelei visszatérnek! Egy jól fejlesztett és profin üzemeltetett webáruház szinte hihetetlen eredményeket hozhat.

Előadónk bemutatja a leghatékonyabb, gyakorlatban is működő vevőszerző módszereket, marketing eszközöket, internetes marketing módszereket és válogatott “trükköket”.

Miért hasznos egy webáruház?
* Új értékesítési csatorna, olyan vevőket tudunk elérni vele, akiket eddig nem
* A meglévő vevőket hatékonyabban tudjuk kiszolgálni, egyszerűbb és kényelmesebb rendelést lehet biztosítani a számukra
* Hatékony marketing eszköz lehet, amivel növelhetjük a keresletet a termékeink iránt
* Online katalógus, korlátlan mennyiségű információt tudunk rajta biztosítani
* 24/7/365 – folyamatosan elérhető, nem kér enni, és nem lustul el

Tervezett tematika:
* Internetes üzleti modellek
* Miből áll az internetes kereskedelem?
* Mit lehet webáruházban árulni és mit nem?

* Milyen egyéb lehetőségek vannak a termékeink/szolgáltatásaink árusítására?
* Hogyan működik egy webáruház – főbb üzleti folyamatok és technikai háttere
* Hogyan válasszunk webáruház rendszert?
* Miért kerül az egyik rendszer 10 ezer Ft-ba, a másik 1 millió Ft-ba, a harmadik 10 millió Ft-ba?
* Logisztikai megoldások az e-kereskedelemben, elterjedésük, mikor melyiket célszerű használni
* Online fizetési lehetőségek, azok működése, költségei, beüzemelési lehetőségei
* Kapcsolódó külső rendszerek (számlázó, CRM, hírlevélküldő, készletgazdálkodási-, stb szoftverek), és az azokhoz történő kapcsolódási lehetőségek, előnyök, hátrányok
* Webáruház ergonómia, mitől lesz hatékony egy webáruház, mitől jobb egyik webáruház, mint a másik
* Marketing és üzemeltetés, avagy honnan lesznek vevők a webáruházunkban?
* A legfontosabb jogi tudnivalók a webáruházzal kapcsolatban

* Gyakorlati példák
* 6 nélkülözhetetlen marketing eszköz, ami nem hiányozhat egy webáruház eszköztárából sem
* Gyakorlati, és nem csak elméleti útmutatók
az internetes vevőszerzésre
* Sok-sok konkrét, kézzelfogható tanács és kampány ötlet, amit azonnal alkalmazhat, ahogy hazaért
* “A sikeres internetes értékesítés 4 kulcsterülete”,
avagy marketing stratégiai lehetőségek és irányok
* “Maximális konverzió”
– azonnal megvalósítható tanácsok a tartalom optimalizálására a magasabb konverzió érdekében
* “Kulcsszókutatás a gyakorlatban” – hogyan derítsük ki professzionális módon a legjobb kulcsszavakat, amire érdemes optimalizálnunk?
* “Legyünk elsők a keresőkben” – gyakorlati útiterv a keresőkben való első helyezéshez
* “Vevő olcsón, kilóra?” – Google Adwords kampány beállítás, és tanácsok a vásárlások maximalizálásához
* “Social Media, kell ez nekem?” – mire és hogyan érdemes egy webáruház tulajdonosnak alkalmazni a közösségi mediát
* “A hírlevelek művészete” – avagy hogyan használja a hírleveleket és csináljon egy automatizált vevőszerző gépezetet belőle
* “Best of Marketing tanácsok” – válogatott marketing eszközök, ötletek, trükkök, melyek nagy részét csak igen kevés webáruház alkalmazza
* Konzultáció


További információ