Archív rendezvények -> Briefeket vár a DIMSZ
Briefeket vár a DIMSZ | ||
Időpont:2012.02.27.->2012.02.28. | ||
Helyszín: Magyar Posta székház (1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.) | ||
Szervező: | ||
|
Elérhetőség: | |
Cím:
, . Web: E-mail cím: |
||
Workshoppal egybekötött szemináriumot rendez a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség. Ezúttal az emailmarketing és a direct mail csatornák lehetőségeit, szabályozását járják körül. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) február 27-28-án szervezi meg újabb, workshoppal egybekötött szemináriumát, mely ezúttal az emailmarketing és a direct mail csatornák lehetőségeit, szabályozását mutatja be hazai és nemzetközi kampányokkal. A rendezvény résztvevői csoportokban feladatot oldhatnak meg, a projekt briefjét pedig bármelyik résztvevő küldheti. A szövetség 11. alkalommal rendezi meg szemináriumát. A témaválasztás oka, hogy a címzett és címezetlen küldemények piaca a DIMSZ legutóbbi ágazati kutatása szerint még mindig piacvezető csatorna a direktmarketing-iparágban, de a változó fogyasztói szokásoknak köszönhetően ez a terület is alapos változásokon ment keresztül az elmúlt években. A mérési lehetőségek mellett a résztvevők megismerhetik, hogy milyen kreatívelemek és szövegírási technikák működnek direct mailnél, illetve a postai liberalizációnak milyen hatása lesz a piacra, milyen új irányok vannak a címzett és címezetlen küldemények piacán. Az emailmarketing napon az adatbázisépítés, az elektronikus hirdetésekre vonatkozó jogi szabályozás mellett olyan esettanulmányokat ismerhetnek meg a vendégek, amelyek a hatékony targetálás mellett a kreatívelemeknek is köszönhették a magas konverziót. Az első nap délutánjának egyik workshopján a résztvevőket négyfős csapatokra osztják, akiknek egy órájuk lesz egy emailmarketinges brief megoldására, a csapatok mindegyike kap egy szakmai vezetőt is. A kidolgozandó briefet bárki beküldheti a DIMSZ-nek február 25-ig, aki regisztrál a rendezvényre. A legérdekesebb briefet a helyszínen oldják meg a vendégek, és a legjobb brief beküldője mellett a legjobb megoldást prezentáló csapat is nyereményt kap. |