FACEBOOK: MI JÖN A HYPE UTÁN? - ÚJ MEGOLDÁSOK ÉS A MEGTÉRÜLÉS ■ YOUTUBE HASZNÁLATA A GYAKORLATBAN ■ KRÍZISKOMMUNIKÁCIÓ A FACEBOOK-ON ■ A MOBIL PLATFORMOK HATÉKONY HASZNÁLATA A MÁRKAÉPÍTÉSBEN ■ TARTALOMGENERÁLÁS A FACEBOOK-ON ■ AZ INTERNETEZÉSRE HASZNÁLT PLATFORMOK BEMUTATÁSA ■ AZ ONLINE MARKETING ÉS A SZEMÉLYRE SZABOTT KISZOLGÁLÁS ■ FACEBOOK OLDAL ÚJRAPOZÍCIONÁLÁSA ■ WEBANALITIKA A GYAKORLATBAN
Ezúton szeretnénk meghívni a 2013. április 18-án (csütörtök), Budapesten, a Danubius Hotel Gellértben megrendezésre kerülő, „Élet a lájkvadászaton túl - online marketing gyakorlat a köbön” című konferenciánkra.
„Nekem is ezt kell majd csinálnom?” - sok marketinges fejében megfordulhatott ez a gondolat, amikor az interneten futótűzként terjedő „táblás fotókkal” szembesült. Ennek a mémnek a lényege az, hogy a főszereplő egy fotón mosolyog kezében táblát tartva, amelyre előzőleg felírta, mit tesz egy bizonyos számú lájk elérése esetén. Valóban ennyi lenne a feladat? Nem úgy tűnik, hiszen sokszor még a meredekebb műsorszámokat bevállaló lájkvadászok is felsülnek végül.
Valamit viszont tenni kell, mert tulajdonosi elvárás az ügyfelek számának növelése. A Facebook-on ráadásul újabban nem csak a lájkokra fontos figyelni, hanem az aktív felhasználók arányára is: az új varázsige, a „Talking About” szám. Eközben időt, energiát és pénzt kell fordítani a többi online csatornára: kisfilmet gyártani a YouTube-ra, vezetni a céges blogot, esetleg a mobilról netezőkre gondolva applikációt építeni. Ezalatt beüthet egy-egy kommunikációs válság, muszáj válaszolni a negatív kommentekre – menteni, ami menthető - minél kevesebb sérüléssel. Mindezekről beszámolót kell írni, analitikai módszerekkel kalkulálni, hogy melyik aktivitás mennyit hoz a konyhára.
Nehezebb, összetettebb feladat a közösségi térben kommunikálni annál, mint kartonlappal fotózkodni. Mi viszont tapasztalatból tudjuk, hogy a jó gyakorlatok átadhatók és megtanulhatók. A Menedzserképző Központ ezért rendez ismét gyakorlatorientált online marketing konferenciát.
További információ
|