RENDEZVÉNYEK -> „Élet a lájkvadászaton túl - online marketing gyakorlat a köbön- konferencia kedvezménnyel

„Élet a lájkvadászaton túl - online marketing gyakorlat a köbön- konferencia kedvezménnyel
Időpont:2013.04.18.->2013.04.18.
Helyszín: Danubius Hotel Gellért, Budapest
Szervező: IIR Magyarország

Elérhetőség:
Cím: 1134 Budapest, Rózsafa u. 13. Klapka Irodaház.
Web: www.iir-hungary.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/4597334

Telefax: 1/4597301

FACEBOOK: MI JÖN A HYPE UTÁN? - ÚJ MEGOLDÁSOK ÉS A MEGTÉRÜLÉS YOUTUBE HASZNÁLATA A GYAKORLATBAN KRÍZISKOMMUNIKÁCIÓ A FACEBOOK-ON A MOBIL PLATFORMOK HATÉKONY HASZNÁLATA A MÁRKAÉPÍTÉSBEN TARTALOMGENERÁLÁS A FACEBOOK-ON AZ INTERNETEZÉSRE HASZNÁLT PLATFORMOK BEMUTATÁSA AZ ONLINE MARKETING ÉS A SZEMÉLYRE SZABOTT KISZOLGÁLÁS FACEBOOK OLDAL ÚJRAPOZÍCIONÁLÁSA WEBANALITIKA A GYAKORLATBAN

Ezúton szeretnénk meghívni a 2013. április 18-án (csütörtök), Budapesten, a Danubius Hotel Gellértben megrendezésre kerülő, „Élet a lájkvadászaton túl - online marketing gyakorlat a köbön” című konferenciánkra.

„Nekem is ezt kell majd csinálnom?” - sok marketinges fejében megfordulhatott ez a gondolat, amikor az interneten futótűzként terjedő „táblás fotókkal” szembesült. Ennek a mémnek a lényege az, hogy a főszereplő egy fotón mosolyog kezében táblát tartva, amelyre előzőleg felírta, mit tesz egy bizonyos számú lájk elérése esetén. Valóban ennyi lenne a feladat? Nem úgy tűnik, hiszen sokszor még a meredekebb műsorszámokat bevállaló lájkvadászok is felsülnek végül.

Valamit viszont tenni kell, mert tulajdonosi elvárás az ügyfelek számának növelése. A Facebook-on ráadásul újabban nem csak a lájkokra fontos figyelni, hanem az aktív felhasználók arányára is: az új varázsige, a „Talking About” szám. Eközben időt, energiát és pénzt kell fordítani a többi online csatornára: kisfilmet gyártani a YouTube-ra, vezetni a céges blogot, esetleg a mobilról netezőkre gondolva applikációt építeni. Ezalatt beüthet egy-egy kommunikációs válság, muszáj válaszolni a negatív kommentekre – menteni, ami menthető - minél kevesebb sérüléssel. Mindezekről beszámolót kell írni, analitikai módszerekkel kalkulálni, hogy melyik aktivitás mennyit hoz a konyhára.

Nehezebb, összetettebb feladat a közösségi térben kommunikálni annál, mint kartonlappal fotózkodni. Mi viszont tapasztalatból tudjuk, hogy a jó gyakorlatok átadhatók és megtanulhatók. A Menedzserképző Központ ezért rendez ismét gyakorlatorientált online marketing konferenciát.



További információ