Az elmúlt időszak robbanásszerű változásai a számítástechnikai eszközök és fejlesztések terén, jelentős hatást gyakorolnak a médiafogyasztási szokásokra és a különböző hirdetési megoldásokra is. A lehetőségek tárháza egyre inkább bővül, a kérdés pedig az, hogyan lehet optimális módon kihasználni a rendelkezésre álló technológiákat.
Az MFOR XIII. Marketing Konferencián előadóink révén betekintést nyerhetnek a felhasználói szokások változásának legfontosabb jelenségeibe, ebből kiindulva pedig arra kérdésre is keressük a választ, hogy tehetik mindezt pénzzé a vállalkozások. Vagyis a legújabb fejlesztésekkel, hogyan érhetjük el leghatékonyabban célcsoportunkat, miként szolgálhatják az eszközök az értékesítési céljainkat.
A közösségi marketing, a Facebook napjainkban kikerülhetetlen, ha online kampányokról van szó. A legnagyobb közösségi oldal változása a hirdetők számára is új helyzetet teremt, mind a követők-, mind a hirdetések kezelése szempontjából. Az eseményen első kézből tájékozódhat az aktualitásokról.
A konferencián annak is megpróbálunk utánajárni, hogy a QR kódok jövőjét érintő eltérő vélemények ellenére, mennyire használható fel a kétdimenziós kód a marketing egy újabb, célirányos eszközeként.
Ezúton szeretnénk Önt és kedves Kollégáit meghívni a Menedzsment Fórum XIII. Marketing Konferenciájára, mely „Kézben hordott hirdetések” címmel kerül megrendezésre, 2013. március 26-án (kedd), a KOGART Házban, Budapesten.
A TARTALOMBÓL:
Megújul a Facebook – mit kell tudni a hirdetőknek
Hogyan tudják az okostelefonoknak köszönhetően a forgalmukat erősíteni a turisztikai cégek?
Szolgáltatások a felhasználói élmény fókuszában
QR-kód mint marketing eszköz
További információ |