Archív rendezvények -> CRM a költséghatékony és sikeres ügyfélmenedzsmentért - Szakkonferencia

CRM a költséghatékony és sikeres ügyfélmenedzsmentért - Szakkonferencia
Időpont:2013.06.25.->2013.06.26.
Helyszín: Budapest
Szervező: IIR Magyarország

Elérhetőség:
Cím: 1134 Budapest, Rózsafa u. 13. Klapka Irodaház.
Web: www.iir-hungary.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/4597334

Telefax: 1/4597301

Fókusztémák:

A CRM szerepének általános felértékelődése

  • ·         Az adat kincs, de mit kezdhetünk vele?
  • ·         CRM itthon és külföldön - A CRM mint lehetőség

 

A CRM rendszer fejleszthetősége, új irányok az adatelemzésben

  • ·         Cloud-alapú CRM és egyéb innovációk a rendszerfejlesztésben
  • ·         A hangelemzés a call centerek szolgálatában
  • ·         A Big Data jelenség: délibáb, vagy ígéretes perspektíva?

 

Az adatkezelés szabadsága – változó jogi környezet

  • ·         Adatvédelmi változások – jogszabályi környezet
  • ·         Az adatkezelés és adatminőség területe

 

Esettanulmányok: vállalati tapasztalatok a CRM-rendszerek kiépítése során

 

Ügyfélérték – megszólítás, összehangolás, szegmentálás

  • ·         Az ügyfelek megtartása a középpontban
  • ·         A CRM összehangoló ereje

 

Az y generáció eszközei a CRM szolgálatában

  • ·         A különböző generációk hozzáállása az ügyfélkiszolgáláshoz
  • ·         CRM a social médiában

Bővebb információ