Archív rendezvények -> Üzleti etikus cégek fóruma - Dialógus az üzleti etikáról a magyar gazdaságban

Üzleti etikus cégek fóruma - Dialógus az üzleti etikáról a magyar gazdaságban
Időpont:2013.06.13.->2013.06.13.
Helyszín: Budapest, Hotel President (V. ker. Hold utca 3-5.)
Szervező: Piac és Profit Kiadó Kft.

Elérhetőség:
Cím: 1134 Budapest, Dózsa György út 144..
Web: www.piacesprofit.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/2398400

Telefax: 1/2399595

Várjuk szeretettel, ha ön is úgy érzi, másként kell már gondolkodnunk, működnünk ebben a világban, mint régen, ha fenn akarunk maradni.

Miért fontosabb ma, mint valaha hangsúlyozni a tisztességes, felelős, a környezetre, a szűkebb tágabb közösségre, az üzleti partnerre, a munkatársra, a rászorulókra tekintettel élés fontosságát? Hogyan befolyásolhatjuk etikus üzleti jelenléttel, döntésekkel, gondolkodásmóddal a fenntartható fejlődés esélyét a fenntarthatatlannal szemben? Mivel tartozunk egymásnak (tulajdonos, menedzsment, munkatárs, üzlet partner, kormányzat) az eredményes, profitot termelő üzleti célokon túl?

A 13 éve fennálló Üzleti Etikai Díjat kapott cégeken kívül a fórumon megszólalnak a moralitást, becsületet, együttműködést, emberi alapokon álló partnerséget szorgalmazó cégek képviselői is. Jó példákat is megismerhetünk.


Program:

13.30-13.50
László Ervin,
az Üzleti Etikai Díj alapítója, a Budapest Klub elnöke (internetes kapcsolat az USA-ból) - Az üzleti etika erősödésének szükségessége a globálisan ható negatív folyamatok megállítása érdekében.

13.50-14.20
Demcsák Mária,
az Üzleti Etikai Díj alapítója, a Piac & Profit alapító főszerkesztője - Beszéljünk pontosan! Mit jelent az etikus üzleti magatartásmód? Hol a helye a társadalmi felelősségvállaláshoz, a környezettudatossághoz, a fenntartható fejlődés érdekében működéshez, a transzparenciához képest?

14.20-15.00
Kovács Eszter,
a Profil Training Kft. ügyvezetője, a pozitív pszichológia hazai úttörője - A gondolkodásmód-váltás a gyakorlatban. A pozitív, optimista-realista gondolkodás, a boldogság, a flow-élmény kapcsolata a munkával és a fenntartható fejlődéssel.

15.00-15.20
Károlyi Zsuzsanna
kommunikációs vezető, E.ON Hungária Zrt. - Az érintettekkel való párbeszéd hatása az üzletre, az eredményességre és a felelős jelenlétre.

15.20-15.40 Kávészünet

15.40-17.30 Fórum
Dialógus az üzleti etika tartalmáról, gyakorlati megjelenéseiről, üzleti hasznosságáról, emberi, üzletemberi felelősségünkről. Etikus üzleti gyakorlatok bemutatkozása.

(Interaktív beszélgetés)

Best Practice előadások:

Magnet Magyar Közösségi Bank
Mapei Kft.

A Fórumon felszólaló Üzleti Etikai Díjas cégek vezetői:

Kürti Gábor ügyvezető, Hajtás-Pajtás (2007)
Szeri István igazgató, Tisza Volán Zrt. (2011)
Czank Géza ügyvezető, SZ+C Stúdió (2011)
Szabó Lajos vezérigazgató, Hodagró Zrt. (2012)
Károlyi Zsuzsanna kommunikációs vezető, E.ON Hungária Zrt. (2011)
Beke Zsuzsanna kommunikációs igazgató, Richter Gedeon Nyrt. (2003)
Hatos Hajnalka ügyvezető, Hatos és Társa Nyelviskola (2012)
Mészáros Antal ügyvezető, Csomiép Kft. (2012)

Meghívott hozzászólók:

Szabó Szilvia, a Marketing Szövetség Zöld Tagozat vezetője
Markovich Béla ügyvezető, Mapei Kft.
Dakó Andrea partnerkapcsolati igazgató, Magnet Magyar Közösségi Bank

Bőbebb információ