Archív rendezvények -> Menedzserképző Központ III. Marketing Konferencia

Menedzserképző Központ III. Marketing Konferencia
Időpont:2013.10.01.->2013.10.01.
Helyszín: Budapest, Danubius Hotel Gellért
Szervező: Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft.

Elérhetőség:
Cím: 1116 , Kondorosi út 10./a , A épület 7/8..
Web: www.menedzserkepzokozpont.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/8722187

Kezdünk talán egy kicsit elkényelmesedni: az autóban például egy géphang mondja meg, hogy merre menjünk, ha valahová utazunk. „A következő lehetőségnél forduljon jobbra” - így utasít bennünket a GPS, és valljuk be, mi legtöbbször engedelmesen tekerjük is a kormányt a megadott irányba. Azért is nagyon kényelmes megoldás ez, mert ha véletlenül mégis eltévedünk, lehet a gépre mutogatni a kudarc miatt.

Néha úgy érezhetjük, hogy nem jönne rosszul egy hasonló navigációs berendezés az élet más területein, például a munkában sem. Képzeljük el, milyen volna, ha egy hang az asztalfiókból néha szólna, hogy „költs többet a Facebook-ra”, vagy esetleg figyelmeztetne, hogy „túl kevés releváns kulcsszó található a SEO-linkekben”. Pedig nem lenne túl hasznos egy ilyen készülék: ha az autós GPS félre is vezeti az embert, még mindig van lehetőség visszafordulni, ám ha rossz helyre folyik el a vállalat online marketingre fordított büdzséje, azt már nem lehet visszahozni. Nincs mese, a „marketingnavigációs készülék” helyett más megoldást kell keresni.

A Menedzserképző Központ ugyanazt a megoldást ajánlja, amit az autósok is alkalmaznak, ha félrevezeti őket a GPS: meg kell kérdezni nálunk tapasztaltabb, jobb helyismerettel rendelkező embereket a helyes irányról. A 2013. október 1-jén (kedd), Budapesten, a Danubius Hotel Gellértben megrendezésre kerülő, „Marketing megoldások kijelzőre optimalizálva” című konferencián tapasztalt szakemberek osztják meg a gyakorlatban is kipróbált tudásukat a résztvevőkkel. A hallgatók megtudhatják merre találhatók a biztos, jól kitaposott ösvények, és az új, felfedezésre váró útvonalak az online marketing világában.


A programból:

Facebook hirdetések a pontosabb szegmentálás érdekében
■ Sikeres és hatékony FB nyereményjátékok
■ Egy integrált kampány anatómiája
■ Facebook - LinkedIn 2013.
■ Az internetezésre használt platformok – update-mérések, eredmények
■ Web- és mobil SEO - új irányzatok és a gyakorlat
■ Fogyasztói vélemények a különböző közösségi felületeken
■ Forgalom címkézése a pontos mérhetőség érdekében


Bővebb információ