Archív rendezvények -> Eladni emberi dolog - A hatásgyakorlás és eladás 21. századi művészete

Eladni emberi dolog - A hatásgyakorlás és eladás 21. századi művészete
Időpont:2013.10.30.->2013.10.30.
Helyszín: Hotel President ( 1054 Budapest, Hold utca 3-5. )
Szervező: HVG Kiadói Zrt.

Elérhetőség:
Cím: 1037 Budapest, Montevideo u. 14.
Web: www.hvg.hu
E-mail cím:

A szemináriumról: „Volt egyszer egy olyan világ, amikor az értékesítők a termékeik bűvöletében éltek. Nap, mint nap termék tréningekre jártak és az ügyfelekhez, hogy meggyőzzék őket: az ő termékük a legjobb a piacon. Egy napon minden megváltozott – az ügyfeleket többé nem érdekelték a termékek, hanem csak a saját dolgaik. Ezután az értékesítők már nem a termékre, hanem az ügyfélre kezdtek figyelni. Azután felismerték a racionális érvek mellett az érzelmi hatásgyakorlás szerepét. Végül rájöttek, hogy nem robotként kell dolgozniuk (amit a főnökeik vártak el tőlük), hanem akkor lesznek sikeresek, ha minél emberibbé válnak.” 


A szeminárium új szemszögből mutatja be az értékesítés művészetét és tudományát. A résztvevők hasznos módszerekkel és gyakorlatokkal érthetőbbé, meggyőzőbbé és hatásosabbá tehetik üzenetünket, mert eladni emberi dolog, amiből mindannyian profitálhatunk.

A 21. században ugyanis megváltoztak az értékesítési játékszabályok:
  • Megszűntek az értékesítés hagyományos szereplői, határai. Egy amerikai felmérés szerint az összes munkavállaló átlagosan minden órából 24 percet mások meggyőzésével tölt.
  • Már nem az értékesítő a tudás birtokosa. Sokszor az ügyfél tájékozottabb az internetnek köszönhetően.
  • Az ügyfél nem racionálisan, hanem emocionálisan, tudat alatt dönt (ennek súlya az információdömpingben felértékelődik).

Ehhez a hatékony értékesítés igyekszik alkalmazkodni. Csak néhány példa:
  • Nem megoldani, hanem megtalálni kell az ügyfél problémáit.
  • Minden eszköz bevethető, ami az ügyfelet valóban bevonja.
  • A jutalékrendszer egyeduralma leáldozóban van.
  • A siker elsősorban nem az értékesítési készségeken múlik, nem az extrovertált emberek a legjobb értékesítők.

További információ