Támpontok a hatékony és szabályos marketingtevékenységhez:
- Hogyan változott a hatóságok gyakorlata az új reklám és fogyasztóvédelmi törvényekkel? Várhatóak további változások?
- Adatvédelem a Direkt Marketing tevékenységben – legyen hatékony és szabálykövető egyszerre!
- Az új fogyasztóvédelmi koncepció hatósági és civil aspektusai
- Szabályos kereskedelmi és marketing gyakorlat a vállalatok szemszögéből
- Kerekasztal beszélgetés: egy GVH döntés tanulságai hatósági és vállalati szemszögből
A szeminárium szakemberei:
Dr. Balogh Virág, Fogyasztóvédelmi Iroda vezetője, Gazdasági Versenyhivatal
Kiss Beáta, a Danone Külső kapcsolatok igazgatója
Dr. Némethné dr. Nagy Andrea, Főosztályvezető, Hatósági és Jogi Főosztály, Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatós
Dr. Rajos Krisztina, adatvédelmi szakértő, Adatvédelmi Biztos Irodája
Dr. Soós Andrea, ügyvéd
Szép Gábor, a Pest megyei békéltető testület, elnök, Teszt és Piac Fogyasztóvédelmi Egyesület tagja
Dr. Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület főtitkára
A szeminárium szólni kíván:
- Vállalati marketing, reklám és kommunikációs szakemberekhez, vezetőkhöz és munkatársakhoz
- Kereskedelmi és marketing területen illetékes jogász szakemberekhez, jogtanácsosokhoz, jogi szakértőkhöz
- A hatékony és szabályos marketingtevékenység, illetve fogyasztóvédelem iránt érdeklődő szolgáltató cégek munkatársaihoz
További információ |