A két nap során:
- Megtanulja felismerni a piaci réseket illetve a projekt- és megvalósíthatósági tervek lehető legjobb elkészítési módját;
- Megismeri az eredményes értékesítés-, marketing- és üzleti stratégiák csínját-bínját, és megtudja, hogy az integrált vállalati kommunikáció segítségével hogyan javítható a munkatársakkal folytatott párbeszéd;
- Üzleti szimulációs társasjátékon vesz részt, mely nagyszerű lehetőséget biztosít arra, hogy új tapasztalatokat szerezzen az üzletfejlesztés terén.
A szeminárium fókusz kérdései:
-
Új stratégiák, új utak - Új projektek fellelése, lehetőségek felismerése
-
Az ötlettől a terven át a konkrét megvalósításig - Hogyan vigyük előbbre az üzleti ötletet, hogyan lesz a gyakorlatban alkalmazható?
-
Üzleti terv, projekt- és megvalósíthatósági tervek
-
Marketing és értékesítés, mint a sikeres üzlet- és vállalkozásfejlesztés alapjai
-
Milyen értékesítési lehetőségekkel számolhatunk, és hogyan találhatunk új értékesítési utakat?
-
Kommunikáció az üzleti partnerekkel, párbeszéd a kollégákkal
Szakembereink:
- Horgos Lénárd, partner, finanszírozási üzletág vezetője, M27 ABSOLVO Consulting
- Kristóf Györgyi, ügyvezető, Hammel & Hochreiter
- Márta Irén, vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgató, Holcim Hungary
- Mező Ágnes, üzletfejlesztési mestertréner, üzleti coach, ActionCOACH
- Szász Krisztina, ügyvezető igazgató, Zephyros Hungary Kft.
További információ |