RENDEZVÉNYEK -> 1 %-os Profit? Vagy Nonprofit? Workshop

1 %-os Profit? Vagy Nonprofit? Workshop
Időpont:2014.01.30.->2014.01.30.
Helyszín: Hotel Ében 1148 Budapest, Nagy Lajos király útja 15, Magyarország
Szervező:

Elérhetőség:
Cím: , .
Web:
E-mail cím:

Mitől válik sikeresebbé az egyik, és mitől kerüli el az adakozó jókedvet a másik kampány? Mi tanulható a profi kommunikátoroktól, hogy a döntéshozók figyelmét elnyerjük? Hol van a személy szerepe a hitelesség közvetítésében? Van-e útmutató a céljaink eléréséhez?

Válaszok az idei 1%-os kampányfelkészítő workshopokon: 2014. január 30-án és február 7-én.

Olyan szaktekintély előadókat hívtunk meg, akik neve méltán ismert sikereik folytán. Számos konferencián, publikációik, könyveik útján, a facebook világában és most az 1%-os workshopon adják át tudásukat.

Előadók és témák

 

Klausz Melinda: a workshop gyakorlati csoportvezetője, marketingszakértő, social media specialista, oktató, a 2013 végén megjelent „Megosztok, tehát vagyok” című sikerkönyv szerzője.
Témája: A profizmus és a lelkesedés arányai a social mediaban. A márkaépítés és más fontos marketing-kommunikációs elem szerepe a közösségi oldalak használatában.

Lévai Richárd: marketingszakértő, Google, Facebook specialista.
Témája: A civilek sem lehetnek amatőrök! Mit kínál a Google AdWords és a SEO a kampányokhoz?

dr. Kollár Csaba: vezető tanácsadó, coach.
Témája: Coach-szemlélet az 1%-os kampányokban. Célkitűzés menedzsment lépései, avagy miben segíti a célok elérését, az „iránytartást” a szervezetfejlesztő-coach?

Tonk Emil: marketingszakértő, MMSZ ügyvezető alelnöke.
Témája: Van, aki hat, és van, aki sok. A divatos „story-telling” avagy a jó mesélő titkai... A sztorizás mezsgyéje mélyvíz. Csak felkészülteknek!