Archív rendezvények -> Ügyfélkezelés, a legfontosabb marketingeszköz
Ügyfélkezelés, a legfontosabb marketingeszköz | ||
Időpont:2014.09.24.->2014.09.24. | ||
Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.) | ||
Szervező: Piac és Profit Kiadó Kft. | ||
|
Elérhetőség: | |
Cím:
1134 Budapest, Dózsa György út 144.. Web: www.piacesprofit.hu E-mail cím: Telefon: 1/2398400 Telefax: 1/2399595 |
||
Beszéljünk őszintén és tisztelettel az értékesítésről, mégpedig sokat. A kkv-vezető legfontosabb tulajdonsága, hogy legyen jó értékesítő. A tengeren túl ez alapvető elvárás egy vezetőtől. Vállalkozást építeni nem lehet eladás nélkül. A magyar vállalkozók viszont nem tudnak eladni, sőt! Úgy érzik, ciki értékesítőnek lenni. A marketing révén lesz ismert a termék és a cég, az eladást azonban nem helyettesíti az ismertség. Az értékesítő feladata, hogy eladja a terméket, szolgáltatást. Egy cég sikere múlik az értékesítés, az ügyfélkezelés színvonalán, megfelelő helyén kezelésén. Egy jó cég, ahol a vezető tisztában van az ügyfélkezelés fontosságával, minden munkatárs − beleértve a pénzügyest, a liftes fiút, a raktárost is – profi szinten kommunikál az ügyféllel. Főként azonban a vezető és az értékesítési csapata. |