Archív rendezvények -> Ügyfélkezelés, a legfontosabb marketingeszköz

Ügyfélkezelés, a legfontosabb marketingeszköz
Időpont:2014.09.24.->2014.09.24.
Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
Szervező: Piac és Profit Kiadó Kft.

Elérhetőség:
Cím: 1134 Budapest, Dózsa György út 144..
Web: www.piacesprofit.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/2398400

Telefax: 1/2399595

Beszéljünk őszintén és tisztelettel az értékesítésről, mégpedig sokat. A kkv-vezető legfontosabb tulajdonsága, hogy legyen jó értékesítő. A tengeren túl ez alapvető elvárás egy vezetőtől. Vállalkozást építeni nem lehet eladás nélkül. A magyar vállalkozók viszont nem tudnak eladni, sőt! Úgy érzik, ciki értékesítőnek lenni. A marketing révén lesz ismert a termék és a cég, az eladást azonban nem helyettesíti az ismertség. Az értékesítő feladata, hogy eladja a terméket, szolgáltatást. Egy cég sikere múlik az értékesítés, az ügyfélkezelés színvonalán, megfelelő helyén kezelésén. Egy jó cég, ahol a vezető tisztában van az ügyfélkezelés fontosságával, minden munkatárs − beleértve a pénzügyest, a liftes fiút, a raktárost is – profi szinten kommunikál az ügyféllel. Főként azonban a vezető és az értékesítési csapata.
Hogyan tudjuk manapság eladni a termékeinket, szolgáltatásainkat, milyen új, a mai kornak megfelelő eladási technikák, kommunikációs fogások, gyakorlatok eredményesek? Hogyan működik a sale személyesen, az interneten, e-mail-ben, adatbázisokon, közösségi oldalakon, webáruházakban stb. Szakembereink bevezetnek bennünket a legújabb eladási, értékesítési, ügyfél-kezelési trendekbe.

További információ