Magyarország első kifejezetten shoppermarketinggel foglalkozó konferenciája, ahol körbejárjuk a vásárlással kapcsolatos összes olyan kérdést, amely a marketingesek és a trade marketingesek számára érdekes lehet.
Miről lesz szó?
Fogyasztó kontra vásárló, avagy a vásárlói marketing számokban
A téma nemzetközi és hazai áttekintése a TNS-től
Hoffmann Márta, TNS-Hoffmann, CEO
Falus Tamás, TNS-Hoffmann, Head of Consumer Division
Digitális vásárlási utak
Fogyasztói viselkedés, szokások, percepciók feltárása az online vásárlási döntési utak feltérképezéséhez (angol nyelvű előadás)
Cesar Montes, Geometry Global EMEA, Chief Strategy Officer
Tudatos lépésekkel a siker felé
A SPAR és a Nestlé közös programja a vásárlói tudatosság növeléséért
Bene Nikoletta, SPAR Magyarország, Head of Marketing
Antal Krisztina, Nestlé Hungária, CCSD Project Manager
Az online vásárlási folyamat jobb megértése attribúciós modellezéssel
Erdős Ádám, Google Dublin SEEMEA-Hungary, Account Strategist
Geolokációs stratégiák
Németh Iván, Ads Interactive, Group CEO
Kereskedelmi lehetőségek a digitális érában
Oláh Alexandra, Jófogás.hu, Head of Marketing
Új generációs digitális touchpointok
Mobilmegoldások a vásárlói döntések befolyásolásáért
Budaházy Szabolcs, AR Works, CEO
Vásárlói viselkedésre ható kreativitás
Nemzetközi kampányok, melyek viselkedésváltozást értek el
Benesch Ferenc, Geometry Global Hungary, Executive Creative Director
További információ