Ne maradjon le soronkövetkező Élelmiszer Akadémiánkról, ahol az új csomagolásrendelet szempontjait, részleteit és következményeit járjuk körül.
A program:
Mit vesz észre a fogyasztó a csomagoláson? Milyen kihívásokat jelent az információk elhelyezése a csomagolás grafikai tervezése szempontjából? Nyomoz az FMCG titkos trendőrség
Dörnyei Otília, GfK és Szabó Károly, Kaméleon
Mennyire értik és bíznak a címkéken feltüntetett információkban a fogyasztók?
Osztoics Bernadett, Nielsen, ügyfélkapcsolati igazgató
Miben és hogyan változik az élelmiszerek csomagolása? Hogyan ellenôriz, szankcionál majd a hatóság?
Kovács Krisztina, NÉBIH osztályvezető
Milyen új kihívásokat jelent az új szabályozás az élelmiszeripar számára?
Szőllősi Réka, ÉFOSZ-titkár
SafeBrand - Mobiltechnológiával a teljes körû fogyasztói tájékoztatásért
Vatai Krisztina, GS1 Magyarország, üzletfejlesztési igazgató
Mit tehetnek a piaci szereplôk (kereskedők, gyártók), hogy naprakészen megfeleljenek az elôírásoknak?
Kurucz Péter, Brandbank, country manager
Rendelet készül a lédig csomagolású élelmiszerek allergén jelöléséről.
Laszlovszky Gábor, FM, főosztályvezető
A pragmatikus szabályozásból fogyasztói rendelet született. Mit érez ebbôl majd a fogyasztó?
Kiss Beáta, TÉT Platform Jelölési Munkabizottság vezető
További információ