Vásárlási döntéseinket egyre kevésbé a hagyományos marketing eszközök befolyásolják. Célcsoportunk már célzottan keres, tudatosan fogyaszt vagy kerül el tartalmat, hirdetést. Ahhoz, hogy átlépje a fogyasztók ingerküszöbét, a döntés folyamatában már másképpen kell jelen lennie egy adott cégnek vagy márkának. Ebben a folyamatban a minőségi tartalom hatalmas érték, ideje tehát úgy tekintenünk a tartalommarketingre, mint az értékesítés elengedhetetlen eszközére!
A marketing szakemberek körében az elmúlt évek talán legégetőbb kérdései, hogy miképpen hozhatunk létre hasznos tartalmat, hogyan juttathatjuk el azt a vevőkhöz, és hogyan profitálhatunk a tartalommarketingből?
Amellett, hogy az elmúlt évek tapasztalatai alapján láthatóvá váltak a tartalommarketing "gyerekbetegségei", rengeteg fejlődés és fejlesztés is kíséri a tartalomgyártás útját. Újabb és újabb eszközök kerülnek előtérbe, egyre több cég alakít ki saját tartalommarketing részleget és egyre több a tapasztalat a megtérülés terén is.
A konferencián elismert szakemberektől kaphatunk választ az alábbi kérdésekre:
- Mi a tartalommarketing eszköztára?
- Mitől lesz a tartalommarketing valóban hatékony eszköz?
- Hogyan lehet profitálni a tartalomból?
- Hogyan hat a jó tartalom egy márka életére?
- Hogyan gondolkodik egy online és egy offline szerkesztőség?
- Hogyan tudunk keresletet generálni tartalommal?
- Milyen stratégiák mentén lehet jó tartalommarketing aktivitást kialakítani?
További információ