Archív rendezvények -> Flottamenedzsment 2015 - Interaktív flotta fórum

Flottamenedzsment 2015 - Interaktív flotta fórum
Időpont:2015.09.29.->2015.09.29.
Helyszín: Hungaroring
Szervező: IIR Magyarország

Elérhetőség:
Cím: 1134 Budapest, Rózsafa u. 13. Klapka Irodaház.
Web: www.iir-hungary.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/4597334

Telefax: 1/4597301

08:20 - 08:50 Érkezés, regisztráció, welcome kávészünet

08:50 - 09:00 Köszöntő az IIR és az elnök részéről

A nap levezető elnöke: Erdélyi Péter, Ügyvezető elnök, Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete

09:00 - 09:20 A Hungaroring és a vezetéstechnikai tanpálya rövid bemutatása

Hungaroring, mint?

  • közlekedésbiztonsági központ
  • rendezvényhelyszín

Eladó: a Hungaroring Sport Zrt. képviselője

Az előadást sorsolás követi

A felajánlott ajándékokat a Hungaroring és a Tanpálya biztosítja résztvevőink számára.

09:20 - 09:45 TCO elemzés: előny-hátrány elemzés részletességének csapdája

  • Milyen az ideális beszerzés definíciója?
  • A gyári számítások mennyivel térnek el a valós fogyasztástól? Katalógus-adatok vs. hétköznapi körülmények.
  • Milyen hatással lehet a cégautó használati szabályzat a teljes költségre? 
  • Melyik autótípust érdemes üzemeltetni? Hogyan alakulnak a költségek, a javítás?
  • Milyen szoftveres támogatás létezik erre?
  • Mit érdemes ilyenkor vizsgálni? Beszerzési ár, lízingelés vagy saját kezelés, szerviz, szervizben eltöltött átlagos idő, karbantartás, műszaki vizsga, adózás, kiegészítő eszközök, típus-történet, futásteljesítmény, stb.
  • Mikorra lódul meg az egyes típusoknál a karbantartási diagram? Átlagosan mennyi km után jönnek a meghibásodások, meddig gazdaságos üzemeltetni?
  • Érdemes garanciaidő után autót bérelni?
  • Saját tulajdon esetén mikor érdemes túladni az autón?
  • Van-e valami benchmark, standard, amire az összes autógyártó használhatna?
  • Várhatóan mennyiért tudom eladni a szándékolt futásteljesítmény végén?
  • Van-e létjogosultsága egy hiteles összehasonlításnak?
  • Melyek a gyári normák buktatói az üzemanyaköltség-számításnál?
  • Hogyan lehetne minimalizálni a veszteséget?

Előadó: Kiss Lajos, flotta koordinátor, MO-LA-TAN Kft.

09:45 - 10:10 Maradványérték-számítás

  • A szerződéskötés során pontosan mit foglaljanak magukba az egyes maradványérték-számítási tételek?
  • Várhatóan mekkora költség hányadot fog jelenteni a maradványérték elszámolás a teljes költségre tekintve?
  • A bérlő tudja-e befolyásolni a maradványértéket? Hogyan, milyen eszközökkel?
  • Maradványérték elszámolás vagy fix maradványérték? Kinek melyik a kifizetődőbb?
  • Hogyan alakul ki a maradványérték, amit a piac és a lízingcég meghatároz?
  • Mi van az életciklus végén? Ki végzi a számítást? Mennyire független ez a személy?
  • Hogyan tudok érvelni, hogy milyen állapotban van az autó? Kaphatok-e valóban pártatlan értékbecslést?
  • Miért van a szerződésben az elfogadott rongálódás, ha ezt a lejárati idő végén mégsem veszik figyelembe? Tényleg létezik az elfogadott kopás, amortizáció? Vagy mindegyik autót új állapotra kell hozni? Hogy van ez a valóságban?
  • Milyen szempontok alapján határozzák meg a piaci árat?
  • Mit garantál a maradványérték?
  • Mi történik, ha magasabb áron értékesíthető a gépjármű, mint a maradványérték?

Előadó: Horváth Gábor, Gépjármű üzemeltetési vezető, E.ON Gazdasági Szolgáltató Kft.

10:10 - 10:35 Költségoptimalizálás fejlett kártyakontroll és minőségi üzemanyagok segítségével

Előadó: a felkérés folyamatban van.

10:35 - 11:15 Kávészünet

Esettanulmány

11:15 - 11:40 Nemzetközi Flottamenedzsment kihívásai

  • Kinek és miért jó a regionális/globális szintű flottamenedzsment?
  • Globális flottastratégia és Car Policy kialakítása
  • Ország specifikus sajátosságok figyelembe vétele, kivételkezelés helyi szinten
  • Összhangba hozhatóak a helyi és a regionális/globális flottaérdekek?
  • Milyen kihívásokkal találkozik egy nemzetközi és egy helyi flottamenedzser?

Előadó: Littner Tamás, Europe, Middle-East, Africa (EMEA) Car Program Manager, CITIBANK International Ltd.

11:40 - 12:00 Járműüveg javítás bárhol, bármikor, az Ön igényeihez igazodva

Előadó: a felkérés folyamatban van.

12:00 - 12:20 Flotta biztosítások, a cégemre szabva

  • Milyen szempontokat szükséges figyelembe venni a tendereztetés során?

 

 

  • Melyek a vállalat, a bróker és a biztosító legfontosabb feladatai?
  • Milyen tartalmi és formai követelményeknek kell megfelelnie a biztosító tendernek ahhoz, hogy a legjobb szolgáltatást nyerje meg a vállalat?
  • Érdemes-e alkuszcéget bevonni a folyamatba?

Előadó: a felkérés folyamatban van.

12:20 - 12:40 Járműkövetés, üzemanyagszintmérés a legmodernebb eszközökkel Előadó: a felkérés folyamatban van.

12:40 - 13:00 Egy sikeres együttműködés története

  • Hogyan jött létre az együttműködés a SEAT és Cseh László között?
  • Milyen tényezők játszanak szerepet egy szponzor megválasztása során? Miért éppen a SEAT?
  • Környezete befolyásolja-e, kap-e visszajelzést a szponzor megválasztása során? Támogatták-e, hogy a SEAT mellett kötelezze el magát?
  • Milyen szempontok szerint konfigurál egy autót, van-e beleszólása, hogy milyen extrákkal szereljék fel az autót, vagy az importőr dönti el?
  • Jelenleg milyen modellt vezet és miért e mellett döntött?

Beszélgetés a SEAT márka képviseletében Cseh László Világ- és Európa bajnok, ötszörös olimpiai érmes úszóval

13:00 - 14:00Ebédszünet

14:00-15:00 Élményvezetés és bemutató

Kerekasztal-beszélgetés

15:00 - 15:30 Ringbe száll az operatív lízing és a saját kezelés

  • Melyek a lízingelés és saját kezelés kockázatai? Pro és kontra!
  • Költségként vagy beruházási keretként érdemes elszámolni? Hogyan érdemes ezeket lekönyvelni, hogy a lehető leggazdaságosabb legyen? Milyen stratégiát érdemes kialakítani?
  • Mely kritériumok alapján folyjon a beszerzés? Milyen időzítéssel,  mekkora időtávon érdemes gondolkodni, van-e preferált időszak az autók cseréjére?
  • Hogyan lehet a kiválasztás előtt auditálni a lízingcéget?
  • Milyen időtávra és futásteljesítményre béreljünk?
  • Melyek a kifizetődő szolgáltatások a gépkocsik lízingelésekor (assistance, gumi csere, flotta management, üzemanyagkártya, stb.)?
  • Mekkora az az autómennyiség ahol már érdemes lenne váltani a lízingformák között?
  • Milyen adminisztratív szolgáltatásokat tudnak nyújtani a lízing cégek? Lehet-e ezzel létszámot megtakarítani a lízingbevevőnél?
  • Hogyan küszöbölhetőek ki a lízingszerződésben található rejtett tételek?
  • Melyek a flottakezelő cégekkel szemben támasztható ellenőrzési, felügyeleti pontok?
  • Mire figyeljünk egy átadás-átvételnél, hogy megelőzzük a későbbi konfliktust?
  • Milyen költségek lesznek a szerződés lejártakor és miket számlázhatnak ki ilyenkor? Milyen extra tételeket akarhat a lízingpartner kifizettetni? Melyek a Forint és az Euro alapú konstrukciók közötti különbségek?
  • Hogyan határozzák meg a lízingcégek az inflációs rátát, milyen módszerrel aktualizálják az árakat, hogy ez kellő fedezetet termeljen? Miként határozzák meg az alkatrészárakat a lízing idejére?
  • Milyen háttér- / mellékszolgáltatásokat biztosít a lízingcég? Hogyan kivitelezhető ez a saját flottánál? (pl.: szervizszerződések, biztosítási ügyintézés stb.)

Moderátor: a felkérés folyamatban van.

Résztvevők:

Littner Tamás , Europe, Middle-East, Africa (EMEA) Car Program Manager, CITIBANK International Ltd.

Pandur Imre, független flottamenedzser

15:30 - 16:00 A jövő technológiája: az elektromos és hibrid autók

  • Hogyan működik az elektromos és hibrid technológia?
  • Merre tart az e-autózás? Mekkora ezek beruházási értéke és megtérülése?
  • Hogyan lehetne a penetrációt növelni?
  • TCO számítás: mennyivel drágább az egy autóra jutó beruházási- finanszírozási- és üzemeltetési költség? Mekkora a káros anyag kibocsájtásuk?
  • Hogyan lehetne megfeleltetni az üzleti célú felhasználásra? Hogyan működhetnének ezek a gyakorlatban?
  • Mekkora az egy feltöltéssel megtehető távolság? Milyen szabályzókkal növelhető az elektromos töltőállomások száma?
  • Érték vagy költség a környezet tudatos elektromos autózás?
  • Várható-e az állam és az Európai Unió részéről egy ösztönző rendszer kialakítása? Várhatóak-e adótámogatások?
  • Mekkora az elektromos és hibrid autók az értékvesztése?
  • Mennyi ideig használható az akkumulátor és milyen költségvonzatai vannak ezek cseréjének?

Előadó: Stekl László, elnök, Magyar Elektromobilitás Szövetség

16:00 - 16:20 Záró kávészünet

16:20 - 18:00 Élményprogram

 

 

 

 

 

 

 

Részvételi feltételek

A részletes részvételi feltételeket ide kattintva olvashatja el.

Bővebben

Elérhetőségek

LinkedIn    Facebook

E-mail: conference@iir-hungary.huEz az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.   

Ügyfélszolgálat: +36 1 459 7300    

Koncepció: Papp Martina
E-mail: martina.papp@iir-hungary.huEz az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. ,
Telefon: +36 1 459 7326, Mobil: +36 70 419 8623

Marketing: Mile Mónika
E-mail: monika.mile@iir-hungary.huEz az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. ,
Telefon: +36 1 459 7334

Szponzoráció: Hemeder Adrienn
E-mail: adrienn.hemeder@iir-hungary.huEz az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. ,
Telefon: +36 1 459 7325, Mobil: +36 70 703 5274