A TED előadások átformálták a sikeres prezentációk eszköztárát. A nyilvános beszéd csak keveseknek megy félelem nélkül, miközben gondolataink, ötleteink átadásán, figyelemfelkeltő és lebilincselő prezentálásán nemcsak személyes, de üzleti sikereink is múlnak. Táblázatok, adatok, fejlesztési tervek, termékbemutatók vagy éppen kampánystratégiák. Pár azokból a témákból, amikről napi, heti szinten kell prezentációt tartanunk munkatársainknak, ügyfeleinknek vagy a vezetőségnek. Miért ne gondolhatnánk újra, finomíthatnánk azokat a technikákat, amikkel nekilátunk a témaválasztásnak, a diák megtervezésének és az előadói felkészülésnek?
TémákT – tartalom
A tartalom mindent visz - Szörnyi KrisztinaAz esetek többségében igazán jó előadó csak több száz óra gyakorlás után válik valakiből, de a jó tartalom sokat segíthet abban, hogy akár már első alkalommal magabiztosan álljunk a közönségünk elé. A tartalmi kidolgozás gondos felkészülést igényel, de – ahogy a TED-előadások is bizonyítják – nincs olyan téma, amelyről ne lehetne röviden és érdekesen beszélni.
E – előadóBűvöld el a közönséget - állj ki és vezess! - Faragó DánielMindenki tud beszélni. Mindenki tud mesélni. Mindenki ki tud állni a színpadra. A kihívás az, hogy a közönség elfogadjon téged, előadót a vezetőjének. Milyen eszközöket használhatsz ahhoz, hogy a közönsége kövessen bárhová is akarod vinni…
D – designVirtuális utazás - Kovács GergelyA modern prezentáció nem csak az előadót támogatja, hanem olyan impulzust ad ami akár egy utazással is felér. Az előadó mondandója és személye mellett olyan vizuális élményt kell nyújtanunk ami abban segít, hogy később a hallgató a történetre visszagondolva már úgy adja azt tovább, mintha ő is személyesen átélte volna a kalandot a mesélővel együtt.
Részletek: http://konferencia.hvg.hu/ted-prezentacios-technikak-2016.html#utm_source=item&utm_medium=email&utm_campaign=13945&utm_content=gomb_reszletek
|