A nagy érdeklődésre való tekintettel új időpontban, június 8-án újból megrendezzük az Employer Branding workshopot.
A márkától az Employer Brandingig - Interaktív workshop a Kreatív és a Café PR közös rendezésében.
Az Employer Branding mára a kommunikációs ipar egyik kulcsfogalmává vált.
A vállalatok számára a tevékenység kihívást jelent, mert több terület (marketing, kommunikáció, HR) szoros, hatékony együttműködésével lehet csak sikeres, és mert hosszú távon tud valódi eredményt elérni.
Arra vállalkozunk, hogy gyakorlati példákkal színesített interaktív workshopunkon körbejárjuk az Employer Branding valódi jelentését, hasznos tanácsokkal segítünk a résztvevőknek, hogy cégük, ügyfeleik számára majd eredményes Employer Branding stratégiát alkothassanak.
Az Employer Branding értelmezése: célcsoport, célrendszer
Mit is jelent valójában az Employer Branding?
Mik a leggyakoribb félreértések a fogalom körül?
Miben hasonlít, és miben különbözik a Corporate Brandingtől?
Mik a részterületei?
Hogyan kell jó stratégiát alkotni?
Kinek kell együttműködnie a hatékony Employer Branding stratégiai kialakításában és végrehajtásában?
Mik az értékelés, mérés szempontjai?
A DEAL: a meghatározáshoz vezető lépések, eszközök, buy-in
Mi is az a DEAL?
Miért fontos a valósággal szembenéznünk?
Miért kulcsfontosságú a szervezeten belüli együttműködés?