Archív rendezvények -> Szemelyre szabott értékesítés személytelenül
Szemelyre szabott értékesítés személytelenül | ||
Időpont:2016.09.08.->2016.09.08. | ||
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet | ||
Szervező: Piac és Profit Kiadó Kft. | ||
|
Elérhetőség: | |
Cím:
1134 Budapest, Dózsa György út 144.. Web: www.piacesprofit.hu E-mail cím: Telefon: 1/2398400 Telefax: 1/2399595 |
||
A legújabb sikeres technikák, kommunikációk Regisztráció: 9.30−10.00 10.00-től 16.00 Előadások és személyes konzultációk (20-30 percesek) A
Facebook-értékesítés sikerének titka és praktikái. Hogyan használják a
legsikeresebbek az FB-t? Új lehetőségek és változások az FB-n. Like-ból
forintot! Az interaktivitás megteremtése és annak felhasználása
vevőszerzésre. Előadó: Talabos Viktória Facebook szakértő, Webkukkoló A Google AdWords hirdetési lehetőségek és személyessé tétel. A remarketing lehetőségek kihasználásának új megoldásai. Előadó: Szaladják Linda Google Adwords hirdetési specialista, online marketing szakértő Hogyan lesz a honlap-látogatókból vásárló, megrendelő, üzleti kapcsolat? Előadó: Göcző Ágnes ügyvezető, Marketing Jam Kft. Tartalommarketing
a személytelen személyes értékesítés szolgálatában. Hogyan
használhatóak eredményesen az akciók és árengedmények? Előadó: Sipos Zoltán ügyvezető igazgató, Kreatív Kontroll Kft. A
mobilos weboptimalizálás és az értékesítésnövelés. Óriási mértékben
megugrott az okostelefonról vásárlók száma. Hogyan hozzuk ki ennek
előnyét? Előadó: Bátky Zoltán Technet főszerkesztő (felkérés alatt) Adatbázis,
hírlevél stílusának személyessé tétele. Adatbázis-fejlesztés
értékesítési céllal? A hírlevél üzletszerzésre használatának titkai.
Milyen a jó személyes hírlevél, üzenet? A túl sok és a túl kevés
információ csapdái. Hol az optimális mérték? Példák, esetek, sikeres
megoldások. Előadó: Gombolai Attila üzletfejlesztési szakértő (felkérés alatt) Viselkedés
és vásárlási ciklus szerinti digitális stratégiák Facebook és Google
hálózatán. Hogyan javítható a vállalkozás online elérése, márkája,
értékesítése? Előadó: Kocsis Márk igazgató, MTT Media Mi a szerepe a látványnak, design-nak, a színeknek, a csomagolásnak az eredményes eladásban? Előadó: Varga Ferenc creative director, Brandcontrol A
jó ügyfél megtalálásának technikái. Hogyan lehet a vevőkről
információkat szerezni a személyes megszólításra, ha nem ismerjük őket,
nem találkoztunk soha velük? Előadó: Opten Informatikai Kft. Hogyan konvertáljunk érdeklődőből vásárlót, majd törzsvásárlót az email marketing segítségével? Előadó: Kálmán Tamás ügyvezető igazgató, Wanadis Kft. – Maileon email marketing Használhatóak-e a hagyományos hirdetések személyes üzenetekre? A legújabb hirdetési stílusok, formák, megoldások. Előadó: Varga Dániel igazgató, ADS Interactive Hogyan
adjunk el érzéseket személytelen eszközökkel? Hogyan tartsuk fenn az
érzelmi alapú kötődéseket? Jól bevált módszerek, megoldások az
örömszerzésre és az érdeklődés felkeltésére. Előadó: Zeisky Ákos esszencialista, ESSENTIA (www.emberbolaalegjobbat.hu) (felkérés alatt) A pontos, részletes, összetett adatelemzés fortélyai. Hogyan tudhatunk meg mindent az ügyfelekről? Előadó: Árvai Péter tulajdonos, Aquarius Hand 16.00−16.30 Üzleti kézfogó Networking-program
a konferencia résztvevői számára, szervezett keretek között. A
kézfogóra bejelentkezés az érkezéskor történik a regisztrációs pultnál. Legalább 20-30 névjegyet hozzon magával!!! |