Archív rendezvények -> Szemelyre szabott értékesítés személytelenül

Szemelyre szabott értékesítés személytelenül
Időpont:2016.09.08.->2016.09.08.
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet
Szervező: Piac és Profit Kiadó Kft.

Elérhetőség:
Cím: 1134 Budapest, Dózsa György út 144..
Web: www.piacesprofit.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/2398400

Telefax: 1/2399595

A legújabb sikeres technikák, kommunikációk


Regisztráció: 9.30−10.00

10.00-től 16.00  Előadások és személyes konzultációk (20-30 percesek)
Benne kávé- és ebédszünet

A Facebook-értékesítés sikerének titka és praktikái. Hogyan használják a legsikeresebbek az FB-t? Új lehetőségek és változások az FB-n. Like-ból forintot! Az interaktivitás megteremtése és annak felhasználása vevőszerzésre.

Előadó: Talabos Viktória Facebook szakértő, Webkukkoló

A Google AdWords hirdetési lehetőségek és személyessé tétel. A remarketing lehetőségek kihasználásának új megoldásai.

Előadó: Szaladják Linda Google Adwords hirdetési specialista, online marketing szakértő

Hogyan lesz a honlap-látogatókból vásárló, megrendelő, üzleti kapcsolat?

Előadó: Göcző Ágnes ügyvezető, Marketing Jam Kft.

Tartalommarketing a személytelen személyes értékesítés szolgálatában. Hogyan használhatóak eredményesen az akciók és árengedmények?

Előadó: Sipos Zoltán ügyvezető igazgató, Kreatív Kontroll Kft.

A mobilos weboptimalizálás és az értékesítésnövelés. Óriási mértékben megugrott az okostelefonról vásárlók száma. Hogyan hozzuk ki ennek előnyét?

Előadó: Bátky Zoltán Technet főszerkesztő (felkérés alatt)

Adatbázis, hírlevél stílusának személyessé tétele. Adatbázis-fejlesztés értékesítési céllal? A hírlevél üzletszerzésre használatának titkai. Milyen a jó személyes hírlevél, üzenet? A túl sok és a túl kevés információ csapdái. Hol az optimális mérték? Példák, esetek, sikeres megoldások.

Előadó: Gombolai Attila üzletfejlesztési szakértő (felkérés alatt)

Viselkedés és vásárlási ciklus szerinti digitális stratégiák Facebook és Google hálózatán. Hogyan javítható a vállalkozás online elérése, márkája, értékesítése?

Előadó: Kocsis Márk igazgató, MTT Media

Mi a szerepe a látványnak, design-nak, a színeknek, a csomagolásnak az eredményes eladásban?

Előadó: Varga Ferenc creative director, Brandcontrol

A jó ügyfél megtalálásának technikái. Hogyan lehet a vevőkről információkat szerezni a személyes megszólításra, ha nem ismerjük őket, nem találkoztunk soha velük?

Előadó: Opten Informatikai Kft.

Hogyan konvertáljunk érdeklődőből vásárlót, majd törzsvásárlót az email marketing segítségével?

Előadó: Kálmán Tamás ügyvezető igazgató, Wanadis Kft. – Maileon email marketing

Használhatóak-e a hagyományos hirdetések személyes üzenetekre? A legújabb hirdetési stílusok, formák, megoldások.

Előadó: Varga Dániel igazgató, ADS Interactive

Hogyan adjunk el érzéseket személytelen eszközökkel? Hogyan tartsuk fenn az érzelmi alapú kötődéseket? Jól bevált módszerek, megoldások az örömszerzésre és az érdeklődés felkeltésére.

Előadó: Zeisky Ákos esszencialista, ESSENTIA (www.emberbolaalegjobbat.hu) (felkérés alatt)

A pontos, részletes, összetett adatelemzés fortélyai. Hogyan tudhatunk meg mindent az ügyfelekről?

Előadó: Árvai Péter tulajdonos, Aquarius Hand

16.00−16.30 Üzleti kézfogó Networking-program a konferencia résztvevői számára, szervezett keretek között. A kézfogóra bejelentkezés az érkezéskor történik a regisztrációs pultnál. Legalább 20-30 névjegyet hozzon magával!!!