Archív rendezvények -> Marketing és technológia

Marketing és technológia
Időpont:2016.10.26.->2016.10.26.
Helyszín: Budapest Music Center
Szervező: HVG Kiadói Zrt.

Elérhetőség:
Cím: 1037 Budapest, Montevideo u. 14.
Web: www.hvg.hu
E-mail cím:

Marketingstratégiánk sikere egyre szorosabban összefonódik a technológiai lehetőségeinkkel. A digitális fejlesztéseknek köszönhetően hatalmas mennyiségű adat elérésére és feldolgozására van lehetőségünk, ezekből az adatokból pedig vásárlóink személyes élettörténetei és a vásárlási szokásaikat meghatározó információk is kiolvashatók. Konferenciánk résztvevői megtudhatják, hogy az adatok kinyerésével hogyan tudunk a célcsoportunkkal interakciót kezdeményezni, és ebből adódóan növelni az értékesítést is.

A KONFERENCIA TÉMÁI

  • A vásárlói interakció előmozdítása; az értékesítés növelése
  • Adatfókuszú kampányok kialakítása
  • Adatbiztonság
  • Maximális fogyasztói élmény – E-commerce és e-mail marketing
  • Trendek: marketing-automatizáció és big data, prediktív analízis, reklámkutatás neuromarketing segítségével

ELŐADÓK

  • Grósz Judit marketing- és operatív igazgató – Microsoft Magyarország
  • Kádár Tamás cégvezető – Sziget Kulturális Szervezőiroda
  • Marosi Gergő kreatív igazgató – MITO
  • Otti Levente Head of Big Data – Emarsys
  • Nagyiványi Márton kommunikációs és marketing referens – Magyar Labdarúgó Szövetség
  • Németh Bottyán alapító – Gravity R&D
  • Ottlik Dávid társalapító és ügyvezető – Syentiq
  • Papp László Dávid alapító, vezérigazgató – COMFORCE zrt.
  • Schlégl Tímea kommunikációs és operatív igazgató – IVSZ
  • Südi Anna Marketing Manager - Neticle
  • dr. Keszey Gábor ügyvéd – Dr. Hatházi Ügyvédi Iroda