RENDEZVÉNYEK -> CRM az üzleti folyamattervezés szolgálatában

CRM az üzleti folyamattervezés szolgálatában
Időpont:2016.12.01.->2016.12.02.
Helyszín: IIR
Szervező: IIR Magyarország

Elérhetőség:
Cím: 1134 Budapest, Rózsafa u. 13. Klapka Irodaház.
Web: www.iir-hungary.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/4597334

Telefax: 1/4597301

A nagyvállalatok többségénél jól tudják, hogy minden ügyfél adatbázis, arra épülő marketing-kampány és értékesítési elvárás lelke az adat.  A jól megválasztott adatgyűjtési-, szegmentálási-, és elemzési technikák alkalmazása gyorsabb és pontosabb döntéshozatalt tesz lehetővé, így támogatva az értékesítési célok megvalósítását.


Hogyan lehet a vállalat agilitását és hatékonyságát tovább növelni egy megfelelő CRM rendszer kialakításával? 
·        Hogyan lehet proaktívabban, az üzleti célokkal összehangolva használni az rendelkezésre álló ügyféladatokat?


Szemináriumunkon szakértőinktől választ kaphat a CRM témához kapcsolódó legfontosabb kérdésekre!
 

A szeminárium témái:

·        CRM rendszerek itthon és külföldön- a CRM, mint az üzletfejlesztés alapja
·        Az ügyfélkezelés stratégiai fontossága, a CRM szerepének felértékelődése az ügyfélmegtartásban
·        Ügyfélkezeléstől az ügyfélélményig (Customer Experience, CX)
·        Ügyfél információs-elemző eszközök az üzleti folyamatok kialakításának támogatására
·        Az adathalmaz kezelésének szerepe az üzleti döntéshozatalban
·        Kitörési pontok a BIG DATA Technológiában
·        A közösségi médiaplatformok használata és az abban rejlő CRM elemzési lehetőségek
·        A CRM elemző helye a szervezetben