Archív rendezvények -> Dokumentumkezelési folyamatok menedzsmentje

Dokumentumkezelési folyamatok menedzsmentje
Időpont:2017.02.21.->2017.02.22.
Helyszín: IIR
Szervező: IIR Magyarország

Elérhetőség:
Cím: 1134 Budapest, Rózsafa u. 13. Klapka Irodaház.
Web: www.iir-hungary.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/4597334

Telefax: 1/4597301

Mi az irat? Hogyan lehet csoportosítani az iratokat?

 

·         Milyen megjelenési formája lehet egy iratnak? Mit jelent a papíralapú és elektronikus példány fogalma?

·         Iratkezelés megszervezése a szervezeten belül… Hogyan lesz jól működő egy iratkezelés?

·         Iktatószámok felépítése… Milyen típusok vannak? Melyiket érdemes választani?

·         Hogyan képezzünk ügyeket? Gyűjtőszámok használatának hátrányai.

·         Mi a különbség szignálás és szignózás között?

·         Mi a különbség a másolat és a másodlat között? Mi az irattári példány?

·         Platform-váltás szabályai (elektronikus iratról hiteles papíralapú példány készítése, papíralapú iratról hiteles elektronikus példány készítése)

·         Kiadmány vagy kiadvány? A dokumentumhitelesítés alapjai…

·         Mi az expediálás? Mire kell figyelni expediálás során?

·         Iratok rendszerezése, irattári tételszámok, besorolási sémák…

·         A melléklet és mellékelt irat fogalma… Hogyan kell kezelni egyiket és hogyan a másikat?

·         Mi a szerelés? Mi a csatolás? Mi közöttük a különbség?

·         Milyen metaadatokat érdemes és milyen metaadatokat kell rögzíteni?

 

Rendezvényünkön mindezekre a kérdésekre választ kaphatnak Ollári Ákos, Osztályvezető, Jogi és Igazgatási Főosztály, Dokumentumkezelési Osztály, Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság előadásában, aki többek között arról is beszél, hogy „Mi az iratkezelés folyamata? Hogyan lehet szemléltetni az irat életciklusát?