Február 2-án kerül megrendezésre az első Prizma Kreatív PR workshop, ahol a résztvevők megismerhetik a 2016-os év kiemelkedő PR-kampányait, PR-megoldásait.
A Kreatív szaklap idén először szervezi meg a Prizma Kreatív PR workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a Prizma versenyen eredményesen szereplő kampányaikat. A résztvevők megismerhetik a díjazott munkákat, amelyek minden PR-es,ügynökségi és megbízói oldalon dolgozó kommunikációs szakember számára fontos tanulságokat, eredményeket, kreatív ötleteket és innovatív megoldásokat, kivitelezést tartogatnak. Az esettanulmányok bemutatása után lehetőség nyílik kérdések, észrevételek felvetésére is. - Belső kommunikációs kampány: V17 - Új E.ON székház (E.ON)
- Employer Branding: Rajzolj robottal világrekord (Noguchi Porter Novelli)
- Esemény mint PR-eszköz: Bisztro25 - az ország legkisebb étterme (Roxer Kommunikációs Ügynökség)
- Esemény mint PR-eszköz: Zwack 225 - "Egy csepp siker" városi séta (ACG Reklámügynökség)
- Nonprofit kampány: A Magyar Vöröskereszt Országos Felsőoktatási Véradóversenyének merész kommunikációja (Well PR Ügynökség)
- Pénzügyi szolgáltatások: Bukottak (Mito)
- Piaci bevezetés: Nem mindenki irigy, aki sárga - a magyar Green Taxi piacbevezető kampánya (DeepInsight Creative Agency)
- PR-vezérelt integrált kampány: Láthatóvá tettük a láthatatlant! (Uniomedia Communications)
- Reputációmenedzsment és Issue Management: Nem Dolgozhatsz örökké (Café PR)
|