A 25 éves Élelmiszer szaklap 2017-ben is megrendezi nagy sikerű kétnapos konferenciáját, melynek meghívott előadói – mint minden évben – az FMCG szektor meghatározó személyiségei. A rendezvényen a résztvevők idén is izgalmas, az FMCG-piac legégetőbb kérdéseit tárgyaló előadásokat, makro- és mikroelemzéseket, kerekasztal-beszélgetéseket hallhatnak, valamint megismerkedhetnek a legjobb gyakorlatokkal.
Globális vagy lokális
Hogyan gyűrűznek tovább a mélyreható globális változások? Hogyan változik a világkereskedelem, az EU belső piaca (szabadkereskedelmi megállapodások, Brexit)? Mi történik a nagyvilágban az FMCG-piacon? Életszerűbb, rugalmasabb, megengedőbb lesz- e az EU kereskedelmi szabályozása? Több mozgásteret enged majd a tagállamoknak? Hogyan alkalmazkodik ezekhez a változásokhoz a hazai FMCG-piac?
Határ a csillagos ég?
Mi hajtja, mi gátolja a növekedést? Meddig érdemes nőni, fejlődni? Hogyan segítheti a fejlődést korszerű technológia? Miként rendeződnek át a kereskedelmi csatornák, módosulnak az erővonalak, változnak vásárlói szokások? Hogyan erősödnek a diszkontok és a gyártói márkák, miként befolyásolja mindez a private labelek helyzetek? Hogyan férnek meg egymás mellett a klasszikus és az új kereskedelmi csatornák?
Paradigmaváltás más szemszögből
Hogyan innoválnak a legjobbak? Mitől lesz átütő erejű egy innováció? Az innováció a növekedés hajtóereje?
Új utakon a marketingkommunikáció: a tömegmarketing kora lejárt, egyéniség lesz a tömegből; az okostelefonok korát éljük, minden más, mint régen volt. Hogyan forradalmasította az okostelefon a vásárlást, eladást, marketinget?
Idén is az FMCG Top 2017 konferencián mutatjuk be az immár harmadszor megrendezett „Az Év Boltja” verseny 2017-es győzteseit.
Határátlépők: ahogy „átnyergelő”, mindkét oldalt megjárt szakemberek belülről látják a „nagyokat” és a „kicsiket”, a nemzetközi és a helyi márkák közötti különbségeket, azok előnyeit, illetve hátrányait.