ÉRTÉKESÍTÉS A 21. SZÁZADBANAz emberek szeretnek vásárolni, de nem szeretik, ha valaki el akar
nekik adni valamit - ez a gondolat talán sosem volt annyira igaz
az üzleti életben, mint manapság. A döntéshozók egyre tudatosabbak, az érvelés egyre nehezebb. Az ügyfél lett az értékesítő legfontosabb konkurenciája. Hogyan lehet valakiből mégis
sikeres értékesítő?
Szemináriumunkon azokra a mindenkit foglalkoztató kérdésekre adunk válaszokat, hogy miért lesz valaki szimplán termékeladó, míg más sztárértékesítő, ugyanazon a pályán? Hogyan lehet valódi értéket teremteni az ügyfélnek a 21. században? Hogyan segítheti a digitalizáció
nemcsak az ügyfél információszerzését, hanem az értékesítő napi munkáját
és prioritásainak meghatározását? Hogyan azonosítható be
az 5 értékesítői, és a 4 ügyféltípus?
|
A szeminárium részvételi díja 34 900 Ft + áfa / fő.
A részvételi díj a Minden eladó című könyvet, valamint a vendéglátást is tartalmazza. |
|
|