Archív rendezvények -> SOCIAL MEDIA STRATÉGIA KIALAKÍTÁSA ÉS MEGVALÓSÍTÁSA - WORKSHOP
SOCIAL MEDIA STRATÉGIA KIALAKÍTÁSA ÉS MEGVALÓSÍTÁSA - WORKSHOP | ||
Időpont:2017.03.24.->2017.03.24. | ||
Helyszín: Budapest Music Center | ||
Szervező: HVG Kiadói Zrt. | ||
|
Elérhetőség: | |
Cím:
1037 Budapest, Montevideo u. 14. Web: www.hvg.hu E-mail cím: |
||
A fogyasztók elvárják, hogy márkaként is folyamatosan kommunikáljunk: legyünk hasznosak és szórakoztatóak. Sőt, a legtöbb eseten már a fogyasztónk aktívan kapcsolatba is akar lépni a márkánkkal és formálni szeretné azt. Ezeknek az igényeknek leginkább a social media aktivitásokkal és tartalommarketinggel lehet megfelelni. Facebook oldala és Instagram profilja szinte mindenkinek van, a puszta jelenlét ezeken a közösségi platformokon már egyáltalán nem versenyelőny – a kitűnési lehetőséget a jó minőségű tartalom és a hiteles, kétirányú kommunikáció jelenti. Mostanra szerencsére lekopott a „marketing csodafegyver” címke a social médiáról és letisztult, hogy milyen stratégiai célok elérésére alkalmas, és melyekre nem. A workshopon először ezeket a stratégiai célokat tisztázzuk. A jó social media-szakembernek ugyanakkor naprakész információi vannak a platformok szinte folyamatos változásairól, fejlesztéseiről is. A résztvevőkkel sorra vesszük a legfrissebb trendeket. |