Archív rendezvények -> SOCIAL MEDIA STRATÉGIA KIALAKÍTÁSA ÉS MEGVALÓSÍTÁSA - WORKSHOP

SOCIAL MEDIA STRATÉGIA KIALAKÍTÁSA ÉS MEGVALÓSÍTÁSA - WORKSHOP
Időpont:2017.03.24.->2017.03.24.
Helyszín: Budapest Music Center
Szervező: HVG Kiadói Zrt.

Elérhetőség:
Cím: 1037 Budapest, Montevideo u. 14.
Web: www.hvg.hu
E-mail cím:

A fogyasztók elvárják, hogy márkaként is folyamatosan kommunikáljunk: legyünk hasznosak és szórakoztatóak. Sőt, a legtöbb eseten már a fogyasztónk aktívan kapcsolatba is akar lépni a márkánkkal és formálni szeretné azt. Ezeknek az igényeknek leginkább a social media aktivitásokkal és tartalommarketinggel lehet megfelelni.

Facebook oldala és Instagram profilja szinte mindenkinek van, a puszta jelenlét ezeken a közösségi platformokon már egyáltalán nem versenyelőny – a kitűnési lehetőséget a jó minőségű tartalom és a hiteles, kétirányú kommunikáció jelenti. 

Mostanra szerencsére lekopott a „marketing csodafegyver” címke a social médiáról és letisztult, hogy milyen stratégiai célok elérésére alkalmas, és melyekre nem.  A workshopon először ezeket a stratégiai célokat tisztázzuk. 

A jó social media-szakembernek ugyanakkor naprakész információi vannak a platformok szinte folyamatos változásairól, fejlesztéseiről is. A résztvevőkkel sorra vesszük a legfrissebb trendeket.