Archív rendezvények -> XIII. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia
XIII. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia | ||
Időpont:2017.05.24.->2017.05.26. | ||
Helyszín: Sümeg, Hotel Kapitány (Tóth Tivadar u. 19.) | ||
Szervező: Piac és Profit Kiadó Kft. | ||
|
Elérhetőség: | |
Cím:
1134 Budapest, Dózsa György út 144.. Web: www.piacesprofit.hu E-mail cím: Telefon: 1/2398400 Telefax: 1/2399595 |
||
Konferencia és kiállítás Helyszín: Sümeg, Hotel Kapitány (Tóth Tivadar u. 19.) Program Május 24 Szerda, 14.00–18.00 Megnyitó Nyitóelőadás Varga Mihály gazdasági miniszter, Nemzetgazdasági Minisztérium: A kormány piaci környezetet erősítő tervei. (felkérés alatt) Dr. Kolozsi Sándor főosztályvezető Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal, Fogyasztóvédelmi Főosztály (MEKH): A közszolgáltatás felelőssége, a szabályozás aktuális kérdései. A munkatárs, a csapat és a vezető Kovács Eszter pszichológus, tréner, Profil Training Kft.: Az
egyén, a szervezet és a csapat. A kompetenciák és a motiváció szerepe a
sikerben. A folyamatos tanulás, visszacsatolás szerepe. Gombos Mónika AVS tréner, neurocoach tanácsadó: A neurotechnológia gyakorlati megvalósításai a hatékony stresszkezelésben. AVS tréner, neeurocoach: Stresszkezelés a frontvonalban (egyeztetés alatt) Villámprezentációk (10-15 perc): Nyerő képzési módszerek, szemléletek, technológiák bemutatkozása (egyeztetés alatt) Technológiai trendek – A szakmát támogató innovációk Lőrincz Gergely ügyvezető igazgató, Robot-X Hungary Kft.: Robottechnológia. Szép új világ! (felkérés alatt) Kelen András ügyvezető, Triad Computer Services: Ügyfélélmény digitalizációval. Tranzakcionális rendszerek hatása az ügyfél-elégedettségre. Molnár Gábor ügyvezető igazgató, L Tender Consulting Kft.: Adatvédelelem és információbiztonság az ügyfélszolgálati munkában. Szekeres Viktor ügyvezető igazgató, Gloster Telekom Kft.: A 21. századi call- és contact center. Miért jó az omnichanem ügyfélszolgálati megoldás? UHU Systems: Hogyan lehet megvalósítani a magas rendelkezésre állást az informatika segítségével? Szakértői előadás: A gaminification legújabb módszerei. (felkérés alatt) Toldi Zsuzsanna ügyvezető igazgató, Aquilone Training Szervezetfejlesztési Kft.: Az
új generációs szervezeti gamification szerepe a viselkedés
változtatásában. Esettanulmányok és tapasztalatok az elmúlt öt évből.
Kitekintés a jövőre. Szakértői előadás: Appok az ügyfélszolgáltatás érdekében. Toldjuk meg appal! (felkérés alatt) További prezentációk előadások felkérés alatt! Május 25. Csütörtök, 10.00–13.00 Nyitóelőadó: Hajzer Károly helyettes államtitkár, Belügyminisztérium: Az e-közigazgatás, az e-kormányzati ügyfélszolgálati rendszerek fejlesztése. Kulcs a munkaerő megszerzéséhez és megtartásához Borbély László ügyvezető igazgató, szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.: Mérésre alapozott, coaching típusú vezetés az ügyfélszolgálatosok világában. Dunás-Varga Ildikó fogyatékosságügyi referens, EMMI Fogyatékosságügyi Főosztály: Fogyatékossággal élők a magyar munkaerőpiacon. Bohács Bernadette HR ügyvezető igazgató, Ericsson Magyarország: Az Y generáció – pénz, karrier, vagy/és még valami más? Új gyakorlatok bemutatkozása Vadász Attila ügyvezető igazgató, Job CTRL Kft.: A munkavállalók teljesítményértékelésének globális kihívásai. A munkavégzés eredményét segítő JC360 További prezentációk egyeztetés alatt! Networking-program az üzleti kapcsolatok építésére Csak a konferenciára regisztráltak számára. Névjegycsere, plenáris bemutatkozás. A Networkingre külön kell bejelentkezni a szervezőknél! Május 25. Csütörtök, 14.00–17.00 Centrumban az ügyfél! Az ügyfélszolgálat trendjei. Reisz Róbert lakossági fiókvezető, CIB Bank: Einstein az ügyfélszolgálaton. Lőrincz András üzletfejlesztési igazgató, Protocall 2009 Web- és Telemarketing Kft.: Mi a jövő? Contact-center, call-center? Podhorányi László ügyfélélmény-szakértő, Business Coach Kft.: Páratlan páros? A coaching ereje az ügyfélélmény fejlesztésében. Kerekasztal-beszélgetés: Merre tart az ügyfélszolgálat? Beszélgetőpartnerek: Szekeres Viktor ügyvezető igazgató, Gloster Telekom Kft. További résztvevők felkérés alatt (max. 5 fő) Új gyakorlatok bemutatkozása: UHU Systems: Nemzetközi piaci kitekintés a kontakt centerek világába. Fellegi Máté ügyfélszolgálati igazgató: Magyar Posta Zrt. : Az e-kereskedelem hatásai. Tiba Gábor ügyfélszolgálati vezető, Wizzair: Panaszkezelés a 21. században. További prezentációk egyeztetés alatt! 18.00–21.00 Történelmi Lovasjátékok bemutató és középkori lakoma Május 26. Péntek, 10.00–13.30 Előadó: Scherer Zsolt igazgatóhelyettes, sajtófőnök, Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal, (MEKH): Közszolgáltatás – ügyfélcentrikusság – kommunikáció. UHU Systems Kft.: Itt a nyakunkon az EU Adatvédelmi Rendelete. Súlyos szankciók, ha nem készülünk fel rá! Az SSC-k sikerének titka, gyors fejlődésük feltételei Vitaindító előadás: Ránki K. Richárd ügyvezető igazgató, HOA Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség: HOA SSC Benchmark Survey 2016 – Az SSC-szektor helyzete Magyarországon. Fórum az SSC jövőjéről max. 5 fórumrésztvevővel (felkérés alatt) Ügyfélelégedettség. Az elégedett ügyfél többet vásárol! Szakértői előadás: Az új és régi ügyfél kezelése a social media bevonásával. (felkérés alatt) Szakértői előadás: A hűség és a márka. A hírnév, a kommunikáció és a marketing szerepe az eredményességben. (felkérés alatt) A program változtatási jogát fenntartjuk! További felvilágosítás és információ: Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : konferencia@piacesprofit.hu |