Archív rendezvények -> Ügyfélszolgálat 2017

Ügyfélszolgálat 2017
Időpont:2017.06.27.->2017.06.28.
Helyszín: IIR
Szervező: IIR Magyarország

Elérhetőség:
Cím: 1134 Budapest, Rózsafa u. 13. Klapka Irodaház.
Web: www.iir-hungary.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/4597334

Telefax: 1/4597301

Az Ügyfélszolgálat 2017 szakkonferencia két napja felöleli azon back office, front office és call center aktualitásokat, melyek foglalkoztatják a szakembereket és kérdések sorát vetik fel, melyekre a konferencián elhangzó prezentációk adhatnak választ.

A konferencia tematikája arra a logikára épül, mely szerint az első nap inkább a digitalizáció és a robot technológia áll a középpontban, míg a második nap a hangsúly az embereken van és a robot-ember kooperáción. A rendezvényen elhangzó előadások a szakma legkiválóbb szaktekintélyeitől hallhatóak majd, az ügyfélszolgálat területén sok éves tapasztalattal rendelkező szakemberek vitatják meg a programot alkotó témaköröket és a felmerülő kérdéseket. Mind a két nap végét kerekasztal beszélgetés koronázza meg, mely lehetőséget ad a résztvevőknek és az előadóknak a kérdéseik megvitatására.

Fókuszban:

  • Az ügyfélszolgálatok technológiai evolúciós folyamata
  • Közmű a közmű szolgálatában
  • Chatbotok és technológiai összhang
  • Automatizáció, mint kulcskérdés
  • Az ügyfélkapcsolatok evolúciója
  • Folyamatok kialakítása , mint a siker kulcstényezői
  • Folyamatos innováció a kereskedelemben
  • Ember és robot – együtt az ügyfélélményért
  • Gamification - munkahelyi motiváció játékos eszközökkel
  • Ügyfélszolgálati transzformáció – motiváció a mindennapokban
  • Űrutazás az ügyfélszolgálaton (játékosított folyamatok)
  • Burnout helyett átszervezés és elismerés
  • Nemzetközi outsourcing kihívásai
  • Az állami szektor sikerei az ügyfélszolgálatban
  • Front office és back office – branding, employer engagement