RENDEZVÉNYEK -> Gyógyszerkommunikációs Konferencia - Adat. Tudás. Jövő.

Gyógyszerkommunikációs Konferencia - Adat. Tudás. Jövő.
Időpont:2017.09.28.->2017.09.28.
Helyszín: Paulay Terem (1061 Budapest, Paulay Ede u. 9.)
Szervező: Kreatív - PHP Média Csoport

Elérhetőség:
Cím: 1037 Budapest, Szépvölgyi Irodapark - Montevideo u. 3/B..
Web: phpmedia.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/430-4500

9.30-9.50 Az igazság pillanata – a betegszegmensek döntéshozatalának mozgatórugói
Abonyi Zsolt, Inspira Research, healthcare research director

9.55-10.15 A GDPR hatása az adatkezelésre és a marketingre 
dr. Soós Andrea, Soós Andrea Klára Ügyvédi Iroda, ügyvéd

10.20-10.40 Okoseszközök a gyógyászatban
A Telenor előadója

10.45-11.05 Hogyan segítik az applikációk az adherenciát és compliancet? Egy konkrét példa diabetológiából.
Ági Tamás, 77 Elektronika, belkereskedelmi igazgatóhelyettes, marketing vezető 

11.10-11.30 Kávészünet

11.35-11-55 Adat alapú user és customer experience
Lukács Péter, Digital Natives, CEO

12.00-12.20 Porgrammatic térhódítása és használata patient awareness kampányokban
Erős Attila, Fastbridge, Managing Director

12.25-12.45 Data Science and more
Jánosi István, Planimeter, managing director

12.50-13.10 E-recept. Hol állunk?
Az AEEK előadója

13.15-14.15 Ebéd 

14.15-14.35 A betegfelvilágosító programok szükségessége az orvos szemszögéből
Ficzere Andrea, Uzsoki utcai kórház, igazgató és Magyar Kórházszövetség, alelnök

14.40-15.00 Gendertudatos reklámok az egészségügy területéről, a világ minden tájáról
Galácz Karolina, DDB, kreatív igazgató

 


 

15.05- 15.45 Kerekasztal-beszélgetés: Az awarenesstől a compliance-ig a családon belül

  • Iglódi-Csató Judit, GSK, Market Access és kommunikációs igazgató 
  • Beke Zsuzsa, Richter Gedeon, PR- és kommunikációs igazgató 
  • Asztalos Andrea, Sanofi, kommunikációs igazgató   

                A szekció támogatója:  She's Mercedes


 

15.50-16.10 Tallózás  a nemzetközi, 2017-es díjnyertes healthcare kampányokból
Román Balázs, Starski, kreatív tartalmi vezető

16.15-16.30 Holt költők társasága – egy díjazott egészségügyi kampány
Vér Balázs, DeepInsight, kreatív igazgató