Archív rendezvények -> E-ügyintézés, a cégkapus szolgáltatások használata

E-ügyintézés, a cégkapus szolgáltatások használata
Időpont:2018.05.15.->2018.05.15.
Helyszín: Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont
Szervező: INFOSZFÉRA Kft.

Elérhetőség:
Cím: 2315 Szigethalom, Dunasziget u. 18..
Web: infoszfera.hu
E-mail cím:
Telefon: 30/318-4455


E-ügyintézés, a cégkapus szolgáltatások használata, beállításai a gyakorlatban

Gyakorlati bemutató a NISZ és a NAV szakértőivel

Gyakorlati képzésünk bemutatóin keresztül választ kapunk arra, hogy:

  • Milyen szolgáltatások elérhetőek a Cégkapun keresztül.
  • Milyen kötelező vagy választható ügytípusok intézhetőek a cégkapun keresztül.
  • Hogyan állítsuk be a cégkapus szolgáltatásokat a cégünk szervezeti struktúráinak megfelelően.
  • E-ügyintézés a NAV irányában.

Az elektronikus ügyintézés sok ügytípusra még választható szolgáltatás, de ne legyenek illúzióink, a közeljövőben nem kerülhetjük el a kötelező elektronikus kommunikációt az állammal.

Gyakorlati képzésünket ajánljuk a kötelezett cégek:

  • operatív vezetőinek,
  • gazdasági vezetőinek,
  • könyvelőinek.

Időpont: 2018. május 15. 10:00 - 13:00

HELYSZÍNVÁLTOZÁS!

ÚJ HelyszínLurdy Konferencia- és Rendezvényközpont

Előadók:
Kovács Beáta - szolgáltatástámogató, NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.

Dr. Tóth Gábor - főosztályvezető-helyettes, NAV Központi Irányítása, Adóügyi Főosztály

Kedvezmények: