Archív rendezvények -> E-ügyintézés, a cégkapus szolgáltatások használata
E-ügyintézés, a cégkapus szolgáltatások használata | ||
Időpont:2018.05.15.->2018.05.15. | ||
Helyszín: Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont | ||
Szervező: INFOSZFÉRA Kft. | ||
|
Elérhetőség: | |
Cím:
2315 Szigethalom, Dunasziget u. 18.. Web: infoszfera.hu E-mail cím: Telefon: 30/318-4455 |
||
E-ügyintézés, a cégkapus szolgáltatások használata, beállításai a gyakorlatban Gyakorlati bemutató a NISZ és a NAV szakértőivel Gyakorlati képzésünk bemutatóin keresztül választ kapunk arra, hogy: Az
elektronikus ügyintézés sok ügytípusra még választható szolgáltatás, de
ne legyenek illúzióink, a közeljövőben nem kerülhetjük el a kötelező
elektronikus kommunikációt az állammal. Gyakorlati képzésünket ajánljuk a kötelezett cégek: Időpont: 2018. május 15. 10:00 - 13:00 HELYSZÍNVÁLTOZÁS! ÚJ Helyszín: Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont Előadók: Dr. Tóth Gábor - főosztályvezető-helyettes, NAV Központi Irányítása, Adóügyi Főosztály Kedvezmények: |