RENDEZVÉNYEK -> E-ügyintézés, a cégkapus szolgáltatások használata - konferencia
E-ügyintézés, a cégkapus szolgáltatások használata - konferencia | ||
Időpont:2018.06.12.->2018.06.12. | ||
Helyszín: Hunguest Hotel MILLENIUM *** | ||
Szervező: Infoszféra Kft. | ||
|
Elérhetőség: | |
Cím:
1027 Budapest, Fő út 79. fsz. 2.. Web: www.infoszfera.hu E-mail cím: Telefon: 1/4893719 |
||
Az elektronikus ügyintézés az idei évtől hatályba lépett.
Az államnak és a gazdálkodó szerveknek elektronikusan kell tartani
egymással a kapcsolatot. A használat részleteit, és a tapasztalatokat
ismertetik szakértőink a szakmai nap során, ahol szó lesz az
„e-papír”-ról, és a cégkapu működéséről is. Jöjjön el konferenciánkra! Ismerje meg a rendszer használatát és a praktikákat! E-ügyintézés, a cégkapus szolgáltatások használata, beállításai a gyakorlatban Gyakorlati bemutató a NISZ és a NAV szakértőivel Az
elektronikus ügyintézés idén január 1-jén lépett hatályba. A központi
ügyfél-regisztrációs nyilvántartás (KÜNY) innentől az ügyfélkapus
kapcsolattartást jelenti, de ami a legfontosabb, hogy alapértelmezetten
az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartani a
kapcsolatot és fordítva is igaz, csak tárhelyeken keresztül
kommunikálhatunk a jövőben. Szó lesz továbbá szakmai napunkon az
„e-papír”-ról a cégkapu működésének mikéntjéről, gyakorlatáról. Gyakorlati képzésünk bemutatóin keresztül választ kapunk arra, hogy: Az
elektronikus ügyintézés sok ügytípusra még választható szolgáltatás, de
ne legyenek illúzióink, a közeljövőben nem kerülhetjük el a kötelező
elektronikus kommunikációt az állammal. Gyakorlati képzésünket ajánljuk a kötelezett cégek: |